تئوریسین‌های جریان رقیب، از ترس نقش‌آفرینی مردم، به بیان اظهارات تهدیدآمیز روی آورده‌اند/ دبیر مجمع که وعده تصویب FATF را می‌دهد، چرا تا الان منافع مردم را گروگان گرفته بود؟


تئوریسین‌های جریان رقیب، از ترس نقش‌آفرینی مردم، به بیان اظهارات تهدیدآمیز روی آورده‌اند/ دبیر مجمع که وعده تصویب FATF را می‌دهد، چرا تا الان منافع مردم را گروگان گرفته بود؟

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: آقای رضایی از محاکمه برخی وزرای دولت سخن می‌گویند در حالی که خود ایشان که در زمان تصدی مسئولیت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام قدمی برای حل مشکلات اقتصادی برنداشته‌اند و باعث کوچک شدن سفره مردم شده‌اند، به مراتب برای پاسخگویی در اولویت قرار دارند.

شهربانو امانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، در واکنش به اظهارات محسن رضایی مبنی بر رفع موانع و تصویب ایرادات FATF در دولت خود یا انتقاد سعید جلیلی از فیلترینگ توئیتر، در پاسخ به این سوال که آیا این افراد تغییر موضع داده‌اند یا اساسا مخالفت با لوایح چهارگانه و آزادی حضور در فضای مجازی گروگان گرفته شده بودند تا نارضایتی از دولت فعلی افزایش پیدا کند، گفت:  متاسفانه برخی خودشان را به خواب زده‌اند و منافع ملی را در زمانی که مسئولیتی دارند و اثرگذار هستند به گروگان می‌گیرند و به نوعی نیز به شعور مردم توهین می‌کنند. 

وی ادامه داد: وقتی برای کسی منافع ملی مهم نباشد، بخواهد سنگ‌اندازی کند و مواضعش پیش از کاندیداتوری یا پیش از احراز صلاحیت با مواضعش پس از آن متفاوت باشد؛ قطعا مردم هوشمند و دانا و باشعور ایران تشخیص می‌دهند. در نظر داشته باشید که در برهه‌هایی از تاریخ هر زمان مردم احساس نیاز کرده‌اند که در صحنه حاضر شوند، قهرمانانه مملکت را نجات می‌دهند.

وی افزود: آقایی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام است و ادعا دارد که ۱۰۰ صفحه برای اقتصاد کشور راهبرد نوشته و همیشه در مسئولیت بوده، راه‌حل‌هایش را در صندوقچه مغزش قفل کرده و معتقد است که برای اجرای اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها فقط خودش باید رئیس‌جمهور باشد و به همین منظور هم کم کاری کرده است. ایشان همچنین از محاکمه برخی وزرای دولت سخن می‌گوید، در حالی که خود ایشان که در زمان تصدی مسئولیت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام قدمی برای حل مشکلات اقتصادی برنداشته‌ و باعث کوچک شدن سفره مردم شده‌ به مراتب برای پاسخگویی در اولویت قرار دارد.

دنیای استکبار آمریکا و صهیونیسم جنگ آشتی ناپذیر با حق و عدالت دارند/ حادثه اخیر حاصل اهداف برنامه ریزی شده از سوی کفار و استکبار بود
هم اکنون بخوانید

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در خصوص بحث فضای مجازی هم شعر معروفی می‌گوید :«واعظان کین جلوه در محراب و منبر می‌کنند، چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند» مصداق دارد. قرار نیست با تکنولوژی بجنگیم؛  رقابت کردن با دنیای مدرن و دانش روز یعنی جهان آنقدر به هم تنیده شده و سال‌های سال هم همه گفتند، اما آقایان گوش نکردند چرا که وقتی در مسند هستند، گوش‌هایشان نمی‌شنود یا خود را به نشنیدن می‌زنند و نسل جوان کشور بیشترین ضربه را از این فیلترینگ متحمل شد؛ مهاجرت نخبگان با همین فشارها شکل می‌گیرد.

وی افزود: متاسفانه وقتی انگشت روی دکمه فیلترینگ هم می‌گذارند، خیلی به سایت‌ها و محتواهای غیراخلاقی توجه نکرده و تمرکزشان بر آگاهی‌رسانی سیاسی و اجتماعی است که خود «آن کار دیگر کرده» و با اینترنت بدون محدودیت به این شبکه‌ها متصل می‌شوند. 

امانی گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره به نظر و آرای مردم تکیه داشتند و همین مردم هشت سال در جنگ نابرابر ایستادند و مادران و همسران و مردم این سرزمین از جان عزیزانشان گذشتند و در شرایط سخت مردم در صحنه حضور داشتند؛ حالا در انتخابات ۱۴۰۰ هم عده‌ای همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مردم را با صندوق رای فاصله دهند و از صحنه خارج شوند و البته این روند از سال‌ها قبل آغاز شده که متاسفانه برخی اصلاح‌طلبان هم پژواک آن صدا شده‌اند.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: امروز نیز با توجه به اتفاقاتی که در روند احراز صلاحیت‌ها رخ داده چه بسا دیگر، آقایان خیالشان راحت است که انتخابات را سروسامان داده‌اند و اگر می‌توانستند، کاندیدای برنده را نیز تا الان معرفی کرده بودند، ولی مردم ایران را نشناخته‌اند  که اگر همت کنند در همین شرایط حداقلی نیز بازی آن‌ها را بهم می‌ز‌نند. 

تجاوزگری جدید آمریکا را به ملل متحد خواهیم برد
هم اکنون بخوانید

وی ادامه داد: همین ترس از نقش‌آفرینی مردم باعث شده که تئوریسین‌های جریانی که خود را پیروز انتخابات می‌دانند، پشت صحنه به بیان اظهارات تهدیدآمیز علیه مردم بپردازند. از الان تهدید به خشونت در آینده و بستن فضای سیاسی و اجتماعی کشور را مطرح و برای انتشار این تهدیدها نیز از بودجه نهادهای انقلابی استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا