نورپردازی "پل معلق آسمان "با سیستم های نوین

به گزارش ایسنا، حسن صفات، با اعلام این خبر گفت: پل معلق آسمان  به عنوان بزرگترین پل معلق کشور به طول ۲۸۵ متر  یکی از نمادهای پایتخت است که بوستان نهج‌البلاغه را به بوستان پردیسان متصل می‌کند و به‌طور همزمان ۲۰۰ نفر بازدیدکننده می‌توانند روی عرشه آن‌ تردد و توقف کنند.

صفات افزود: با توجه به نقش نورپردازی در ارتقای زیبایی منظر شهری و همچنین افزایش ایمنی فضاهای شهری،طرح نورپردازی پل معلق با استفاده ۴۱۰ عدد پروژکتورLED اجرا شد.

وی تلفیق رنگ با قابلیت اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی و کنترل از راه دور و مجهز به سناریو نویسی بی نهایت را از قابلیت های این نورپردازی برشمرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، شهردار منطقه ۲ ادامه داد: بوستان نهج البلاغه وپل معلق آسمان به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران موفق شده است بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری را برای دیدن این تفرجگاه  شهری جذب کند و نورپردازی صورت گرفته چشم اندازی زیبا و متفاوت تر به این مکان تفریحی داده است.

صفات در ادامه به نورپردازی پل های سواره رو اشاره کرد و افزود: تلاش شده است با اجرای نورپردازی شهروندان نمایی بسیار زیبا از شهر را در شب مشاهده کنند.

انتهای پیام

تمهیدات مرکز اورژانس تهران برای مسافرت‌های احتمالی در تعطیلات عید فطر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا