جلیلی توهم دارد و با توهم نمی‌توان کشور را اداره کرد/ نامزدها به جای مقابله با یکدیگر، برنامه‌هایشان را اعلام کنند


جلیلی توهم دارد و با توهم نمی‌توان کشور را اداره کرد/ نامزدها به جای مقابله با یکدیگر، اعتماد نو به نقل از برنامه‌هایشان را اعلام کنند

سیاستمدار اصولگرا با اشاره به لیست منتشر شده احراز صلاحیت‌‌ شورای نگهبان به بررسی شرایط پیش رو در انتخابات پرداخت و جلیلی متوهم دانست و تاکید کرد که با توهم نمی‌شود کشور را اداره کرد.

احمد کریمی اصفهانی کنشگر سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، درباره لیست منتشر شده احراز صلاحیت‌های شورای نگهبان و رابطه آن با احتمال کاهش مشارکت اظهار داشت: مهم این است که ما بتوانیم حضور پررنگ خودمان را در انتخابات داشته باشیم و مردم به این دقت کنند که نظام ما به اندازه کافی دشمن دارد و هرچه حضور آنها کمتر باشد و کمتر در انتخابات مشارکت کنند، به همان نسبت دشمن جسورتر و بی‌حیاتر می‌شود؛ لذا باید حضور در انتخابات را به عنوان یک حرکت ملی ببینیم.

وی افزود: ممکن است افراد هر کدام با سلیقه‌ای وارد انتخابات شوند اما اصل بر این است که مردم حضور پیدا کنند. اگر به این موضوع توجه کنید که دشمنان از دشمنی خود نمی‌گذرند و برای اینکه بتوانیم پای میز مذاکره و مصالحه در جهان یک برگ برنده داشته باشیم باید حضور پررنگ مردم را داشته باشیم.

این سیاستمدار اصولگرا درباره اجماع جریان‌های اصولگرا روی کاندیداهای مثل رضایی و جلیلی که سابقه‌ای طولانی در این جریان دارند در مقابل رئیسی، گفت: نیروی ارزشی و کسی که از السابقون السابقون است، اگر بداند نسبت به او کسی ارجح‌ و بهتر می‌تواند کشور و نظام را اداره کند، طبیعی است که باید به نفع طرف مقابل کنار برود.

وی درباره اینکه آیا جلیلی و رضایی به نفع رئیسی کنار می‌روند، تاکید کرد:‌ بستگی دارد که چقدر ارزشی و منصف باشند. در اسلام این اصل وجود دارد که اگر کسی بهتر از دیگری بود باید آن سمت را به طرف مقابل بدهد؛ این بستگی به این دارد که این افراد چه مقدار می‌توانند به این موضوع دقت کنند.

 توزیع ۵۰۰۰ بسته لوازم‌تحریر بین دانش‌آموزان منطقه هرندی تهران توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)
هم اکنون بخوانید

کریمی اصفهانی در پاسخ به اینکه جلیلی تیم خودش را دولت در سایه می‌داند و می‌گوید که برای اداره کشور اعتماد نو به نقل از برنامه دارد، آیا این نامزدها می‌پذیرند که در دولت آقای رئیسی حضور داشته باشند و اعتماد نو به نقل از برنامه‌های خود را ارائه دهند، گفت: خیلی‌ها با توهم زندگی می‌کنند و با توهم نمی‌شود مملکت را گرداند؛ واقعیت چیز دیگری است و برخی در توهمات خودشان زندگی می‌کنند.

وی درباره میانجی‌گری رئیسی برای حضور لاریجانی و جهانگیری اظهار داشت: اگر این دو فرد در انتخابات حضور پیدا کنند، این حرف آقای رئیسی تحقق پیدا می‌کند، اگر حضور نیابند که پیدا نمی‌کند. در حال حاضر آنچه را که قانون گفته شورای نگهبان اعلام کرده است.

این کنشگر اصولگرا گفت: هر چقدر ما به آرامش فضای جامعه کمک کنیم، بهترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم و بهترین خدمت به اسلام، نظام و انقلاب است. کاندیداها به جای اینکه با هم مقابله کنند باید اعتماد نو به نقل از برنامه اعلام کنند؛ با اعتماد نو به نقل از برنامه می‌شود آرامش را ایجاد کرد و به کشور و جامعه التهاب وارد نکرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا