قرنطینه بیماران خارجی کرونا در بحرین جان مردم را به خطر می‌اندازد

در بیانیه آیت الله شیخ عیسی قاسم آمده است: اینکه مسافرانی که از کشورهای حاشیه خلیج فارس عبور می کنند و احتمال ابتلا به کرونا در آنها وجود دارد، در کشور بحرین قرنطینه شوند، یک مساله خطرناکی است و دولت نمی تواند خطر این مساله برای ملت در کشوری با این مساحت بسیار کوچک را نادیده بگیرد.

بیانیه حاکی است: مسافران گذرا بیشترشان از هند و کشورهایی است که بیشترین مبتلا به کرونا را دارا می باشد و ویروس آن جهش یافته تر و کشنده تر است و این مساله وضعیت را بسیار خطرناکتر می کند.

رهبر نهضت اسلامی بحرین یادآور شده است: قرنطینه در هتل‌هایی که گردشگران سکونت دارند و در خانه‌هایی که افراد قرنطینه شده دستور العمل ها را کامل رعایت نمی کنند، انجام می گیرد.

بیانیه می‌افزاید: انتخاب بحرین به عنوان محل قرنطینه یعنی زندگی ملت ما بر اساس تصمیم رسمی به عنوان کالایی قلمداد می شود که سود مالی حاصل از آن به جیب ثروتمندان می رود یعنی اینکه ملت ما در نظر نظام های منطقه و ملت های آن بی ارزش و مسخره هستند.

در ادامه تصریح شده است: این اقدام به معنی قربانی کردن جان‌های بی گناه است و این یک حقیقت آشکاری است که اگر آزادی و عدالتی باشد، باید این اقدام محکوم و بانیان آن مجازات قانونی شوند.

بیانیه حاکی است: اما در خصوص تجمعات خانگی در این شرایط؛ با این تجمعات به دست خود، خودتان یا دوستان و نزدیکانتان را به کام مرگ نفرستید، اینگونه نباشد که ساعت دورهمی شما موجب اندوه و پشیمانی طولانی شود.

در خاتمه آمده است: همگی باید تمامی راه‌های پیشگیری را رعایت کرده و از عمق دل برای گشایش دعا کنند، صدقه بدهند و دست از گناه بردارند، در غیر این صورت چگونه کسی که مرتکب گناه می شود، به خداوند امید دارد؟

اینفوگرافی / زمان روزه‌داری در برخی شهرهای جهان
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یک =

دکمه بازگشت به بالا