نماینده اتحادیه اروپا: کاملا مطمئنم که بر سر احیای برجام به توافق نهایی می‌رسیم

به گزارش ایسنا، صفحه توییتری عرب نیوز روز چهارشنبه به نقل از انریکه مورا، دبیر سیاسی اتحادیه اروپا در توییتی نوشت که وی “کاملا مطمئن” است که آن‌ها به توافقی نهایی بر سر احیای برجام خواهند رسید.

انریکه مورا در این زمینه گفت: ما در طی ده روز گذشته به پیشرفت قابل توجهی دست یافته‌ایم اما هنوز چیزهایی وجود دارند که باید بر روی آن‌ها کار کنیم و هفته دیگر گردهم خواهیم آمد و به کارمان ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: من کاملا مطمئنم که توافقی نهایی در کار خواهد بود. به نظرم ما در مسیر درست قرار داریم و به توافق خواهیم رسید.

مورا در پاسخ به اینکه در دور آتی مذاکرات توافق حاصل خواهد شد؟ گفت: من نمی‌توانم چنین چیزی را پیش‌بینی کنم. می‌توانم بگویم که (در نهایت) توافقی در کار خواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد که ایران به مذاکره با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تمدید توافق‌شان ادامه می‌دهد.

جلسات اخیر کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته‌ای از طریق لغو تحریم‌های اعمال شده آمریکا بر ایران و بازگشت دوجانبه آمریکا و ایران به پایبندی به توافق هسته‌ای، طی دو هفته اخیر برگزار شده‌ است.

نمایندگان آمریکا نیز در طول این مذاکرات در وین حضور داشتند اما هیچ مذاکره مستقیمی میان ایران و آمریکا در وین انجام نشده و روند احیای برجام صرفا از طریق مذاکرات شرکای برجام و فعالیت کارگروه‌ها ادامه داشته است.

انتهای پیام

ارتش از کیان مقدس نظام در برابر تهدیدات دشمن دفاع می کند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا