سوالات نمایندگان درباره بازار سرمایه و مناطق آزاد با حضور دژپسند بررسی شد


سوالات نمایندگان درباره بازار سرمایه و مناطق آزاد با حضور دژپسند بررسی شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سوالات تعدادی از نمایندگان در حوزه‌های ملی و استانی با موضوع مالیات، گمرک، اموال تملیکی، بازار سرمایه، مناطق آزاد و … با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و معاونان وی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سیدکاظم موسوی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: سوالات تعدادی از نمایندگان در حوزه‌های ملی و استانی با موضوع  مالیات، گمرک، اموال تملیکی، بازار سرمایه، مناطق آزاد و … با حضور دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و معاونان وی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیشتر نمایندگان از توضیحات دژپسند قانع شدند اما برای بررسی تعدادی دیگر از سوالات مقرر شد، جلسات دیگری برگزار و اطلاعات تکمیلی از سوی وزیر ارائه شود. البته به دلیل محدودیت زمانی و رعایت پروتکل های بهداشتی امکان حضور برخی نمایندگان سوال کننده در این نشست میسر نشد و در جلسات بعدی این موضوع نیز رسیدگی خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: امیدوارم وزارت اقتصاد و دارایی برای اقناع نمایندگان نسبت به سوالات آنها که درباره مشکلات و دغدغه های موکلینشان است، تمام تلاش خود را انجام داده تا مشکلات مردم مرتفع شود./

تسلیت آملی‌لاریجانی در پی درگذشت آیت الله سیدرضی شیرازی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا