جریمه بیش از ۶۲۰هزار خودرو در ساعات منع تردد شبانه در پایتخت

سرهنگ علی همه‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اجرای طرح منع تردد شبانه در تهران گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که طرح ترافیک در پایتخت فعلا به مدت یک هفته لغو شده و اجرای طرح منع تردد شبانه همچنان در تمام شب‌ها به جز در شب‌های قدر پابرجاست. بنابراین تمامی خودروهای فاقد مجوز که اقدام به تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کنند مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.  

 وی با بیان اینکه دوربین‌های پلیس در ساعات منع تردد شبانه فعال است، گفت:  از زمان آغاز طرح منع تردد شبانه در پایتخت تا کنون، ۶۲۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه غیرمجاز که اقدام به تردد در ساعات ممنوعه کرده بودند، شناسایی و جریمه شده‌اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین درباره مخدوش کردن پلاک نیز گفت: طرح برخورد با تخلفات مخدوش کردن پلاک نیز همزمان با اجرای طرح منع تردد شبانه در حال اجراست و تنها در فروردین ماه امسال۲۵ هزار و ۶۸۹ مورد تخلف مخدوشی و پوشش پلاک مورد اعمال قانون قرار گرفته و  ۲۱۴۷ دستگاه خودرو هم به این دلیل توقیف شده‌اند.

 همه‌خانی از رانندگان خواست که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، از تردد در سطح شهر در ساعات منع تردد و رفتن به دورهمی ها و مهمانی ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران جدا خودداری کنند.

انتهای پیام

ورود تهران به موج پنجم کرونا / احتمال قرمز شدن پایتخت در هفته آتی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 5 =

دکمه بازگشت به بالا