راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ۱۲۰ تختخوابی ارتش در اصفهان

امیر سرتیپ دوم محمود محمدعلی فام در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا ارتش و هوانیروز در اقصی نقاط کشور در جهت کمک به کادر درمان و بیماران کرونایی و تولید مواد ضدعفونی و ماسک در صحنه بوده‌اند و حتی با اورژانس هوایی به کمک کادر پزشکی و بیماران شتافته‌اند و با تجهیز بالگردها در بیشتر شهرها حاضر بوده‌ایم.

وی افزود: بیش از یک سال است که کادر پزشکی کشور در کنار نیروهای نظامی و به خصوص ارتش در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند تا مردم کمترین آسیب را ببینند. طبق فرمان مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با کرونا و کمک‌رسانی به کادر پزشکی و بیماران همیشه در صحنه هستیم.

فرمانده پایگاه مرکز آموزش شهید وطن پور هوانیروز اصفهان، گفت: به همت ارشد نظامی آجا و پایگاه شهید وطن پور، عصر امروز(شنبه-۴ اردیبهشت) یک بیمارستان صحرایی ۱۲۰ تختخوابی مجهز به تمام نیازمندی‌ها از جمله “آی. سی. یو”، ونتیلاتور، مونیتورینگ قلبی، دستگاه اکسیژن ساز، اتاق احیا و …در پارکینگ جنب بیمارستان الزهرا(س) اصفهان راه‌اندازی می‌شود. راه‌اندازی این بیمارستان صحرایی با دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرمانده هوانیروز و ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

علی فام خاطرنشان کرد: البته امیدواریم شیوع ویروس کرونا و تعداد مبتلایان به اندازه‌ای نرسد که مجبور شویم از این بیمارستان صحرایی استفاده کنیم، اما ارتش این آمادگی را دارد که با تمام ظرفیت‌های خود به کمک بیماران کرونایی و کادر پزشکی اصفهان بیاید و از این بیمارستان بهره ببرد.

انتهای پیام

جزئیات جلسه غیر علنی مجلس درخصوص گران شدن بنزین
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا