تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره ملی «نقش تن‌پوش» 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی این جشنواره، مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره ملی «نقش تن‌پوش» تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید شد. این دوره از جشنواره در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی و با هدف بسترسازی جهت حضور فعال هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه صنعت مد و لباس کشور، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری جوانان و شناسایی افراد مستعد و معرفی آنها به مراکز تولیدی و صنعتی، کمک به تجاری‌سازی و تولید طرح‌های منتخب جشنواره و کمک به انتقال مفاهیم و مؤلفه‌های فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی برگزار می‌شود.

در بخش رقابتی این دوره از جشنواره، علاوه بر بخش تی‌شرت، بخش شال و روسری نیز به قالب‌های دریافت آثار جشنواره اضافه شده است و طراحان و هنرمندان علاقه‌مند می‌توانند در یک یا هر دو بخش به خلق اثر بپردازند و رقابت کنند. همچنین امکان ارسال حداکثر ۵ اثر در هر بخش وجود دارد. 

موضوع اصلی این دوره از جشنواره «آزاد» اعلام شده و علاوه بر آن بخش ویژه مسابقه موضوعی این دوره از جشنواره نیز با محوریت عفاف و حجاب (نگاه مدرن و خلاقانه به مفاهیم و مولفه‌های مرتبط با عفاف و حجاب) با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار خواهد شد. 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در جشنواره به نشانی www.jdart.ir/tanpoosh مراجعه کنند.

هشتمین جشنواره «نقش تن‌پوش» به همت جهاد دانشگاهی هنر و با همکاری برندهای پوشاک و حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و اتحادیه‌ها و صنوف پوشک و به دبیری امین مختاری در تیرماه برگزار می‌شود.

درخواست ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن با اولویت پیگیری می‌شود
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا