آزادی خواه: چرا عده ای چوب لای چرخ تولید کنندگان می گذارند؟

به گزارش ایسنا، احد آزادی خواه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: دو واحد بافتینه و بافتسان ملایر با ۵۰۰ نفر کارگر در سال گذشته و در شرایط کرونایی بیش از هشت و نیم میلیارد پارچه ماسک تولید کرده اند و در اختیار تولیدکنندگان ماسک قرار داده اند. بدین ترتیب ۶.۵ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: این امر کار فاخری است که در حوزه اقتصاد مقاومتی رقم خورده و تولید کنندگان جانانه ولایتمداری خود را اثبات کرده اند، اما تعجب می کنم برخی جریانات صرفا غر زده و چوب لای چرخ می گذارنند و اتهام و افترا و حرف های بی اساس در جامعه طرح می کنند. یک تولیدکننده به جای اینکه سرمایه خود را در کانادا و آمریکا بخواباند، در میدان عمل به ۸۵ میلیون نفر جمعیت خدمت می کند اما هر لحظه با مزاحمت روبرو است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بارها درخواست ملاقات این تولیدکنندگان با وزیر بهداشت و درمان را داده ایم، انتظار می رود که در شرایطی که آنها ۹۵ درصد نیاز پارچه ماسک در کشور را تامین می کنند، وزیر بهداشت با آنها ملاقاتی داشته باشد.

وی در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی، خاطر نشان کرد: ۷ کیلومتر جاده در منطقه ما وجود دارد که حدود چندین سال است پیگیری اتمام عملیات آن هستیم.انتظار می رود در راستای تسریع اتمام آن شود.

انتهای پیام

اعزام فضانورد ایرانی به فضا با پرتاب ربات‌ها آغازمی‌شود/قرارگیری محموله ۳۰۰ کیلوگرمی به زیرمدار
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا