پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس در پی درگذشت سردار کرمی‌راد

به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
عروج ناگهانی سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمد کرمی راد از فرماندهان و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس که حیاتش سرشار از شوق خدمت  و مجاهدت در راه پیشرفت نظام اسلامی و ملت شریف ایران بود، موجب تاسف و تالم گردید.
بی‌شک مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این عزیز سفر کرده در طول هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی رزمندگان لشکر سربلند امیرالمومنین(ع)، برای همیشه ماندگار و در زمره باقیات الصالحات آن سردار گرانقدر ثبت وضبط شده است.  
این سردار عزیز پس از جنگ نیز در مسئولیت‌های مختلف از جمله ریاست مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه و نمایندگی مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش‌های ماندگاری از خود بجای گذاشته است.
ایشان در زمینه نشر و انتقال ارزش‌های ماندگار دفاع مقدس به نسل آینده نیز اهتمام فراوانی داشت که بخشی از خاطرات و تاریخ شفاهی ایشان در دوران دفاع مقدس، در قالب کتاب” روزهای پر التهاب” توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، منتشر شده‌است.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ضمن تسلیت مصیبت وارده به خانواده آن عزیز سفر کرده، همرزمان، راویان، فرماندهان دفاع مقدس و مردم شریف استان‌های ایلام و کرمانشاه،  از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان و خانواده معزز آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.
انشاالله خداوند متعال روح پاکش را با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همرزمان شهیدش محشور و قرین رحمتش فرماید.

مرور فیلم‌های لیام نیسون در شبکه نمایش
هم اکنون بخوانید

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه

۱۴۰۰/۰۱/۱۹

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا