محیط شبکه شاد کاملا امن و سالم است

محسن حاجی میرزایی، روز پنجشنبه ۱۹ فروردین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه افزود: تمام دروس پایه ها و فعالیهای اخلاقی و قرآنی در این شبکه پیش بینی شده و صدها هزار کانال روی این موضوعات در کشور کار می‌کند.

حاجی میرزایی افزود: بسیار نگران بودیم دوری از مدرسه موجب ترک تحصیل افراد شود و به مدیران مدرسه دستور پیگیری دادیم تا با خانواده ها در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: برای بررسی میزان ترک تحصیل و یا عدم دسترسی به شبکه شاد، پنج درصد از جمعیت دانش آموزان را بررسی کردیم و در این بررسی(سه دهم درصد) دانش آموزان در شبکه حضور نداشتند که تاکید به حضور و پیگیری کردیم.

وی با بیان اینکه مدرسه کارش فقط اموزش نیست و بلکه اجتماعی شدن است، گفت: ما یک کار در زمینه بررسی وضعیت جسمانی بچه ها انجام دادیم و توده بدنی ۱۳ میلیون و ۱۳ هزار دانش آموز کشور را ارزیابی کردیم که ۳۰ درصد در این بررسی چاق بوده یا اضافه وزن داشتند و یا خیلی لاغر بودند و هدفگذاری بر بهبودشان شد.

حاجی میرزایی افزود: اواخر اسفند ۱۳۹۹ دوباره شاخص های ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دانش آموز اندازه گرفته شد که طبق گزارشات و به طور متوسط بهبود یافته بودند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان کار ویژه ای کردند، بیان کرد: هنوز جامعه نسبت به عظمت کار معلمان نیاز به توجه و اطلاع رسانی است، چرا که در این ایام به صورت تمام وقت معلمان درگیر آموزش شدند.

نامه سرگشاده جمعی از فعالان فضای مجازی به شورای عالی فضای مجازی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا