راه‌اندازی پرتال خبری ۶۳۰۰ شهید استان لرستان

سرهنگ علی رشنو در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ۱۸ فروردین‌ماه برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان اظهار کرد: کنگره ملی شهدای استان سال ۱۴۰۱ در استان برگزار می‌شود که استاندار لرستان رئیس کنگره، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) دبیر کل و نماینده ولی‌فقیه در استان رئیس شورای سیاست‌گذاری این کنگره است.

وی تصریح کرد: ۲۲ کمیته ذیل کنگره ملی شهدا تعریف شده است که هر کدام از این کمیته‌ها اقداماتی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره و در شان شهدای عزیز استان انجام می‌دهند.

دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان عنوان کرد: لرستان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و امروز این آرامش و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

رشنو بیان کرد: ۸ سال دفاع مقدس یکی از عرصه‌هایی بود که جوانان این مرز و بوم با دفاع جانانه خود در مقابل رژیم بعث عراق پیروزی جاودانه‌ای را نصیب ایرانیان کردند، بدون شک این امر خطیر ثمره خون شهیدانی است که با شجاعت راهی جبهه‌ها شدند تا ستون‌های نظام اسلامی را در برابر بدخواهان و دشمنان استحکام بخشند.

وی با بیان اینکه رسانه ها و فضای مجازی رسالتی بزرگ در شناخت سیره و آرمان‌های شهدا به مردم و نسل جدید دارند، تصریح کرد: برگزاری این کنگره ملی فرصت مناسبی برای معرفی شهدای استان است تا فداکاری‌های شهدا و نقش آن‌ها در تأمین امنیت و آسایش مردم تبیین شود.

دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان یکی از اهداف برگزاری کنگره ملی شهدای استان را زنده شدن یاد و خاطره شهدا و همچنین انتقال سیره زندگی شهدا به نسل جدید دانست و افزود: اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها در سه بخش زیرساختی، تولید محتوا و انتشار تهیه و تدوین گردیده است؛ از اصحاب رسانه استان دعوت به همکاری می‌شود تا با تولیدات فاخر و در شان شهدای استان گامی مؤثر برای برگزاری این رویداد ملی برداشته شود.

کلاری، صمدیان و کوثری به داوری عکس‌های جشنواره تئاتر فجر پرداختند
هم اکنون بخوانید

رشنو با اشاره به اجرای ۲۶ اعتماد نو به نقل از برنامه توسط کمیته فضای مجازی ۶۳۰۰ شهید استان، عنوان کرد: تولید محتوا شامل تهیه عکس نوشت و پوستر، اینفوگرافیک، پویانمایی، کلیپ و مستند، اپلیکیشن و بازی اندرویدی است و همچنین جشنواره، مسابقه و نمایشگاه‌های مجازی ذیل این کنگره برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پرتال خبری ۶۳۰۰ شهید استان لرستان راه‌اندازی شده و از امروز اخبار و اقدامات کمیته‌های ۲۲ گانه کنگره در این پرتال خبری به آدرس ۶۳۰۰shahid-lr.ir درج خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا