۳۳ هزار خودروی ناقص داریم

به گزارش ایسنا، فرشاد مقیمی در نخستین جلسه کاری سال جدید، با حضور معاونان و مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت‌های تابعه با تاکید بر شناسایی صحیح مشکلات و موانع مسیر تولید، گروه صنعتی ایران‌خودرو را کانون تولید خودروی کشور خواند و گفت: کمیته تشکیل شده از معاونان و مدیران ایران خودرو،‌ ظرف یک هفته آینده چالش‌های موجود در حوزه‌های مختلف مرتبط با تولید را جمع‌بندی و اعلام کند تا با پشتیبانی و حمایت دولت تدبیر و امید و نهادهای مرتبط، هر چه سریع‌تر در مسیر رفع آن‌ها قرار گیریم. 

وی تصریح کرد:‌ ایران‌خودرو در صدد است تا ضمن شناسایی و رفع موانع تولید در درون سازمان، عوامل و موانع برون‌سازمانی را نیز شناسایی کرده و اطلاعات و راهکارهای مورد نظر را در اختیار نهادهای مرتبط قرار ‌دهد. 

۳۲ هزار دستگاه خودرو ناقص تکمیل شد

مدیرعامل ایران‌خودرو، در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته با وجود مشکلات و موانع توانستیم از رکورد تولید ۵۰۱ هزار و ۳۹۹ دستگاه خودرو عبور کنیم و در سال ۱۴۰۰ نیز با حمایت نهادهای حاکمیتی، این مسیر را ادامه خواهیم داد، از تکمیل خودروهای دارای کسری در تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار کرد: در روزهای پایانی اسفندماه، ۱۴ هزار و در تعطیلات نوروز نیز بیش از ۱۸ هزار خودروی ناقص تکمیل و تحویل و یا آماده تحویل به مشتریان شده است. در مجموع با تکمیل ۳۲ هزار دستگاه خودرو، تعداد خودروهای دارای کسری در پارکینگ‌ها به ۳۳ هزار دستگاه رسیده و در پایان هفته جاری نیز این تعداد به ۲۶ هزار دستگاه کاهش خواهد یافت. 

بهای هر بشکه نفت پایه برنت از مرز ۱۳۳ دلار عبور کرد
هم اکنون بخوانید

مقیمی ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان و کارگران خطوط تولید در ایران خودرو و شرکت های قطعه‌ساز، خاطرنشان کرد: بسیاری از تامین کنندگان از روز دوم فروردین فعالیت های تولیدی خود را آغاز کرده اند تا قطعات را به موقع به خطوط تکمیل کاری ایران خودرو برسانند. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا