پایان یافتن پروژه‌های مقابله با تحریم‌ها تا پایان عمر دولت

به گزارش ایسنا، سورنا ستاری امروز در مراسم رونمایی و افتتاح مراکز نوآوری در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران که با حضور رئیس دانشگاه تهران و رییس پارک علم و فناوری این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اقدامات دانشگاه تهران در حوزه نوآوری، گفت: اتفاقات خوبی در این زمینه در اطراف دانشگاه رخ داده است.

وی “شهر دانش” را یکی از اقدامات این دانشگاه در حوزه علم و فناوری نام برد و یادآور شد: اجرای این پروژه از سوی دانشگاه تهران به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفته است و معاونت علمی با تمام قدرت از این پروژه حمایت می کند.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور افزود: تعداد شرکت‌های دانش بنیان در این دانشگاه رو به افزایش است و امروز در این اعتماد نو به نقل از برنامه تلاش می‌شود که این روند جهش قابل توجهی داشته باشد.

وی در خصوص تحریم‌ها و اولویت‌های معاونت علمی در این زمینه گفت: از آنجایی که کشور همچنان درگیر تحریم‌ها است، از این رو بحث تحریم‌ها در اولویت ما نیز قرار دارد و بر این اساس پروژه‌هایی که از سال گذشته در راستای رفع تحریم در دستور کار قرار داشته است، تا پایان دولت بسیاری از این طرح‌ها به نتیجه خواهد رسید.

معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور اضافه کرد: علاوه بر آن پروژه‌های کلان معاونت علمی که فرایند کمی تا رسیدن به تجاری سازی را در پیش رو دارند، پیگیری خواهند شد.

 وی با تاکید بر اینکه این پروژه‌ها تا پایان دولت به نتیجه خواهند رسید، اظهار کرد: پروژه متروی ملی، برقی‌سازی حمل‌ونقل و آموزش از جمله این پروژه‌های کلان است.

تا ۱۰دی ماه فرش نخرید
هم اکنون بخوانید

معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور افزود: امسال به طور خاص تمرکز ما در حوزه آموزش است و در این راستا تمام پلتفرم‌های آموزش و ایده‌های جدید در زمینه تحول آموزش جزو اولویت‌های ما است و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

 ستاری اضافه کرد: همانند سال‌های گذشته این پروژه‌ها در معاونت پیگیری می‌شود و خوشبختانه بودجه معاونت با اهتمام دولت و مجلس مناسب است. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا