ادامه حرکت بورس بر مدار نوسان

ادامه حرکت بورس بر مدار نوسان

شاخص کل بورش امروز هم مانند گذشته روندی پرنوسان داشت و در حالی که در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد افزایش یافته بود، در ساعات میانی تا یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد کاهش یافت و درنهایت در رقم یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۷۰۲ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحد را ثبت کرد این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۷۱۰ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۴۲ هزار و ۵۴۵ واحد رسید. در این بازار ۵۴۵ هزار معامله به ارزش ۳۹ هزار ۹۰ میلیارد ریال انجام شد.
سرمایه گذاری تامین اجتماعی و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیح فارس، پالایش نفت اصفهان و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۷ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار ۴۷ واحد را ثبت کرد.
معامله گران این بازار ۲۵۸ هزار معامله به ارزش ۴۳۰ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال انجام دادند.
بیمه پاسارگاد، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان و پلیمر اریاساسکل نسبت به سایر  نمادها بیشترین تاثیر متفی را روی فرابورس گذاشتند.
انتهای پیام

تصمیمات سازمان حمایت برای مقابله با تداوم کمبود و گرانی لاستیک
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا