تعطیلی دوباره موزه‌های لهستان و آلمان

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت‌نیوزپیپر، با آغاز موج سوم شیوع کرونا در بخش‌هایی از اروپا و تشدید قوانین قرنطینه، موزه‌های سراسر لهستان و برخی از مناطق آلمان بار دیگر به روی مردم بسته شدند.

در لهستان، جایی که موزه‌ها از اول فوریه بازگشایی شده بودند، دولت به دلیل افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا دستور تعطیلی دوباره موزه‌ها را تا دست کم نهم آوریل صادر کرد.

در آلمان نیز  به دلیل افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در شهر «هامبورگ» دو موزه این شهر که اخیرا بازگشایی شدند به ناچار بار دیگر تعطیل شدند.

دولت آلمان به موزه‌ها اجازه داده بود پس از چهار ماه تعطیلی از هشتم مارس فعالیتشان را از سر بگیرند.

فعالیت موزه‌ها در آلمان به آمار ابتلا به کرونا در مناطق مختلف بستگی دارد. برای مثال، در مناطقی که میانگین آمار مبتلایان به این ویروس طی یک هفته اخیر، هر روز کمتر از ۱۰۰ مورد به ازای ۱۰۰هزار ساکن باشد موزه‌ها می‌توانند فعالیت داشته باشند.

با توجه به اینکه میانگین آمار مبتلایان تعدادی از مناطق آلمان بیش از حد تعیین شده است انتظار می‌رود در روزهای آینده موزه‌های بیشتری تعطیل شوند.

سیستم مشابهی که متکی به آمار مبتلایان مناطق مختلف است، در ایتالیا که گالری اوفیتزی در آن از ۱۵ فوریه تعطیل مانده است، به اجرا گذاشته می‌شود.  هفته گذشته، دولت ایتالیا فهرستی از ۱۱ منطقه از جمله رم و میلان را به عنوان مناطق قرمز که تمامی موزه‌ها وفروشگاه‌های غیرضروری آن‌ها باید تعطیل شوند منتشر کرد.

مقامات فرانسه نیز قوانین قرطینه در بسیاری از مناطق از جمله پاریس جایی که موزه‌ها از اکتبر تعطیل بوده‌اند را افزایش داده‌اند.

تلوبیون خبر از حملات گسترده سایبری داد/ ۴ میلیون مراجعه برای تماشای فوتبال داشتیم
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا