ارسال کمک‌های مومنانه برای مردم زلزله‌زده سی‌سخت


ارسال کمک‌های مومنانه برای مردم زلزله‌زده سی‌سخت

کارکنان و خیرین منطقه پدافند هوائی مرکزی شهید نصر اصفهانی در راستای مواسات و همدلی مومنانه، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای مردم زلزله‌زده سی‌سخت ارسال کردند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی با اعلام اینکه کارکنان وخیرین منطقه پدافند هوائی مرکزی شهید نصر اصفهانی در راستای مواسات و همدلی مومنانه، کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را برای مردم زلزله زده سی سخت ارسال کردند، گفت: با توجه به زلزله اخیر در شهرستان سی سخت از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد و خسارت های مالی فراوان به هموطنان عزیز در آن منطقه،کارکنان و خانواده ها وخیرین شهرک سازمانی پدافند هوایی در اقدامی خود جوش وهماهنگ اقدام به جمع آوری هدایا وکمک های نقدی وغیر نقدی در قالب طرح کمک های مومنانه و مواسات کردند.

وی در ادامه ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده سی سخت بیان کرد: کمک های اهدائی کارکنان و خیرین منطقه و پایگاه با اعزام تعدادی از کارکنان به سی سخت در بین آسیب دیدگان توزیع شد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه افزود: کمک های اهدائی شامل:یک صدو ده میلیون ریال وجه نقد،۳هزار دست البسه و پوشاک،ده تن سیب زمینی،۱۰۰۰بسته خرما،۳دستگاه تلویزیون و یک دستگاه یخچال ،با برآورد اولیه بالغ بر میلیارد و صد میلیون ریال می باشد.

وی یاد آور شد: کارکنان ولائی منطقه با تحقق شعار “ارتش فدای ملت”چه در صحنه های رزم و دفاع از کیان اسلامی و چه در عرصه خدمات و ایفای مسئولیت های و حمایت بی شائبه از مردم شریف و به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مواسات  و همدلی مومنانه در بلایا و حوادث طبیعی در کنار ملت ایستاده اند.

مفتی اعظم کرواسی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا