آرزو می‌کنم سال ۹۹ برود و دیگر برنگردد!

پروانه معصومی ـ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ـ درباره سالی که رو به پایان است و دشواری‌های آن به ایسنا گفت: امیدوارم دیگر هیچوقت مثل سالی که گذشت را نداشته باشیم. من برای همه دوستانم هم این آرزو را می‌کنم که سال ۹۹ برود و دیگر برنگردد. سال ۱۴۰۰ با سلامتی باشد که از همه مهمتر است؛ البته سلامتی که فرهنگ هم همراهش باشد. مردم بدانند چه کار کنند و بی خود و بی جهت راه نیفتند این طرف و آن طرف. من در روستا شاهد این هستم که مردم چگونه می‌آیند. آخر خبری نیست؛ جز اینکه به قول وزیر بهداشتمان ویروس‌ها را جابه جا می‌کنند کار دیگری نمی‌کنند.

او افزود: امیدوارم که مثل امسال را دیگر نداشته باشیم. امیدوارم که هنرمندانی که واقعا ارزشمندند و همچنین تمام مردم که قدرشان را هیچ جا و هیچ جوری نمی‌دانند، خودشان قدر خودشان را بدانند و خودشان را حفظ کنند.

پروانه معصومی در پایان آرزو کرد: امیدوارم سال جدید مثل سال گذشته نباشد. فرهنگ و هنر تکانی به خودش بدهد. کمی قدر نه تنها پا به سن گذاشته ها بلکه جوانانی که واقعا ارزشمندند و خودشان را قاطی هر چیزی نمی‌کنند بدانند؛ متاسفم از اینکه آدم مجبور می‌شود بگوید قدر ارزشمندان را بدانید و فقط به ظواهر نگاه نکنید.

انتهای پیام

در هشتمین شب فیلم‌نامه کانون فیلم‌نامه نویسان چه گذشت؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا