از محدودیت‌های امنیتی اطراف کنگره آمریکا کاسته می‌شود

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تیموتی بلاجت، سرپرست امور امنیتی مجلس نمایندگان آمریکا در یادداشتی به اعضای کنگره گفت، با توجه به اطلاعات پلیس کنگره مبنی بر اینکه “هیچ تهدید معتبر و شناخته شده‌ای برای ادامه تدابیر امنیتی موجود نیست” این حصارکشی در دو مرحله کاهش می‌یابد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بعد از اطلاعیه بلاجت به قانونگذاران کشورش گفت که پلیس کنگره به “رصد وضعیت تهدید ادامه خواهد داد و چنانچه نیاز باشد وارد عمل می‌شود.”

سیاستمداران آمریکایی از هر دو حزب، این حصارکشی را ناخوشایند، گران و غیرضروری توصیف می‌کنند، با اینکه نگرانی‌های امنیتی همچنان وجود دارد. با این حال، سرپرست امور امنیتی مجلس نمایندگان آمریکا میگوید که هیچ تهدید معتبر و شناخته شده‌ای که بتواند تدابیر امنیتی پیچیده در اطراف کنگره یا پایتخت را توجیه کند، وجود ندارد.

پارامترهای امنیتی فراتر از کنگره آمریکا رفته و پارک‌ها و ساختمان‌های اداری اطراف را هم درگیر کرده است. سیاستمداران همچنین درباره راه‌اندازی یک کمیسیون دو حزبی برای بررسی قصورهای امنیتی بزرگ که منجر به شورش شش ژانویه شد و چگونگی واکنش به آنها در بلندمدت رایزنی می‌کنند.

انتهای پیام  

ژنو و مسکو به زودی میزبان مذاکراتی درباره قره‌باغ
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا