نوش آبادی: اعتبار لازم برای پرداخت حق بیمه خبرنگاران تامین شود

به گزارش ایسنا، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: با توجه به حمایت قاطع مجلس از جامعه معلمان و فرهنگیان امیدوارم سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه کشور نسبت به نظام رتبه بندی معلمان و ایجاد ساز و کار اجرایی آن و اعمال مدرک دوم تحصیلی فرهنگیان و حل مشکل فوق العاده شغل نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش و تبدیل وضعیت آن ها و بیمه معلمان غیردولتی اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی کند.

وی افزود: لازم است برای تعرفه گذاری خدمات پرستاری و همسان سازی حقوق کارکنان وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان که امروز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند اقدام شود.

نماینده مردم ورامین همچنین گفت: تامین اعتبار لازم برای پرداخت حق بیمه پایگاه خبریان و جامعه رسانه ای و مطبوعاتی کشور باید مورد توجه باشد چرا که این قشر حق ویژه ای در نظام اطلاع رسانی کشور دارند.

نوش آبادی تصریح کرد: متناسب سازی حقوق بازنشستگان، مستمری بگیران تامین اجتماعی، تامین مالی حق سهم ذخیره بسیجیان، پرداخت مطالبات قانونی معلولان جسمی و ذهنی و حرکتی، ترمیم حقوق نیروهای شرکتی و قراردادی دستگاه های اجرایی، تامین پاداش پایان خدمت ایثارگران بازنشسته، اجرای بیمه کارگران ساختمانی و رانندگان و توسعه بیمه تامین اجتماعی روستایی و عشایری از جمله موارد حائز اهمیت است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان بر لزوم پرداخت حق الزحمه و پاداش اعضای شوراهای حل اختلاف کشور تاکید کرد.

آنچه می‌خواهید درباره جشنواره موسیقی فجر بدانید
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا