ایرادات شورای نگهبان در خصوص بودجه ۱۴۰۰ به مجلس ارائه شده است


ایرادات شورای نگهبان در خصوص بودجه ۱۴۰۰ به مجلس ارائه شده است

یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از اراسال ایردات شورای نگهبان در خصوص بودجه سال آینده خبر داد.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، درباره بررسی ایردات شورای نگهبان در خصوص بودجه سال ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز  کمیسیون تلفیق در خصوص بررسی ایردات شورای نگهبان از بودجه سال آینده ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.

این عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرده به طور رسمی ایرادات این شورا در خصوص بودجه سال ۱۴۰۰ به مجلس ارائه نشده است؛ در جلسه امروز این کمیسیون چه چیزی بررسی خواهد شد، اظهار داشت: من خبرها را دنبال نکردم ببینم سخنگوی محترم شورای نگهبان چه گفته‌اند اما اشکالاتی که شورای نگهبان گرفته است برای ما ارسال شده که بخش‌های ویرایشی و بخش‌های دیگر اصلاحات جزئی نیاز دارد  که باید انجام شود.

وی تاکید کرد:تا جایی که من اطلاع دارم، دستور جلسه امروز کمیسیون تلفیق  بررسی ایرادات ارائه شده از سوی شورای نگهبان و  آماده کردن پیشنهادات جدید برای ارسال به صحن فردا است حالا اگر سخنگوی محترم شورای نگهبان مدنظرشان چیز دیگری است اطلاعی ندارم. 

یوسفی خاطر نشان کرد: جلسه ساعت ۱۴ امروز کمیسیون تلفیق  رسمی و برای بررسی اشکالات شورای نگهبان است  تا  موارد را برای صحن فردای مجلس  اصلاح و آماده کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که ایرادات شورای نگهبان بیشتر در بخش‌های درآمدی بوده است، یا هزینه‌ای گفت: روزهای اخیر با  یکی از اعضای محترم شورای نگهبان به دلیل آنچه بعضی‌ها فضاسازی ایجاد کردند مبنی بر  این بودجه اشکالات زیادی نسبت به سنوات گذشته داشته صحبت کردم، ایشان گفتند ایردات  مانند سال‌های گذشته و شاید هم  کمتر بوده است. 

دستگیری تیم تروریستی ۴ نفره در زاهدان
هم اکنون بخوانید

این عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: ایراداتی در بحث احکامی، چه هزینه‌ای و چه  مصارفی گرفته شده است و آن که شنیدم در  قضیه حقوق و دستمزد  اشکالاتی گرفته شده است که آن هم به خاطر قوانین بالا دستی بوده است که باز هم باید ببینیم تا جزئیات چیست.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا