مسئولان امانت دار هستند و در مقابل آن هم پاسخگو باشند

آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار با رحمانی فضلی وزیر کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، با تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: این روز مهم‌ترین روز عالم خلقت است، آنچه از سوره علق برداشت می‌شود اعجاز فرستادن این پیامبر و عظمت انسان است.

این مرجع تقلید در ادامه به اصول کشورداری در اندیشه اسلامی و علوی پرداخت و گفت: امیرالمؤمنین(ع) در نامه خود به مالک اشتر تاکیدات بسیاری روی شان مردم دارند و به همین دلیل مردم در اندیشه اسلامی و علوی از اهمیت و جایگاه بسیاری برخوردار هستند.

وی با ذکر این مطلب که مسئولان نباید فراموش کنند که اصل، همین مردم هستند، افزود: فراموش نمی کنیم که این مردم بودند که ۸ سال جنگ را اداره کردند و این مردم هستند که فردا در انتخابات باید حضور پیدا کنند، پس تا می‌توانید خدمت کنید.

این مرجع تقلید با اظهار ناراحتی و نگرانی از وضع معیشتی مردم، عنوان کرد: فراوانی نعمت و مدیری خیرخواه لازمه هر جامعه خوب است  و  فقر و ظلم و جهل نیز آفات هر کشور و حکومت است.

آیت الله نوری همدانی مسئولیت را امانت دانست و گفت: امروز کسانی که دارای منصب هستند باید در مقابل مردم پاسخگو بوده و فقط به فکر خدمت به مردم باشند.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: مسئولین باید در مقابل نقشه‌های دشمن به‌ویژه آمریکا و صهیونیست و عربستان به‌عنوان صحنه‌گردانان هوشیار باشند.
انتهای پیام

«نامو» ایرانی در بخش «فُروم» برلین پذیرفته شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا