فرهنگ ایثار و شهادت عامل مصونیت انقلاب از تهدیدهاست

محمود ثمینی در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز، بزرگداشت ۴۸۳ شهیده و ۳۹۱ زن جانباز لرستان، اظهار کرد: اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد که تجلیل از مقام شهدا به‌طور مستمر ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه الگوها و معیارهای مقاومت و ایثار در دفاع مقدس قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به جامعه معرفی شود، افزود: هر چه در رابطه با کرامت، ایثار، رشادت، جان‌فشانی و بزرگی بانوان شهیده و ایثارگر عرض کنیم گزافه نیست، چراکه امام راحل(ره) به‌عنوان یک مرجع شیعی فرمودند از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

ثمینی ادامه داد: بانوان هم در دوران جنگ دوشادوش مردان بخش مهمی از پشتیبانی جنگ را بر عهده داشتند و هم در بمباران‌ها به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه کسانی بودند که به شیوه عملی فرهنگ دفاع مقدس را درس دادند، اضافه کرد: بانوان ایثارگر کسانی بودند که هم فرزندان را پرورش دادند و با اخلاص آنان را به جبهه اعزام کردند و خودشان نیز نقش پشتیبانی در جنگ داشتند.

ثمینی با تأکید بر لزوم تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل‌های جوان به‌ویژه دانش‌آموزان انتقال داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما باشد، انقلاب از هجمه‌ها و تهدیدها مصون خواهد بود، بر لزوم استمرار برگزاری یادواره‌های شهدای زن تأکید کرد.

انتهای پیام

پخش سریالی با موضوع پلیس سایبری در شبکه پنج
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا