رئیس پنتاگون: در زمان و مکان مناسب به حمله علیه عین الاسد پاسخ می‌دهیم

به گزارش ایسنا، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در گفت‌وگو با شبکه ای بی سی آمریکا گفت، پنتاگون به ارزیابی‌های خود با هدف تعیین طرف مسؤول حمله‌ای به مرگ پیمانکار آمریکایی در این پایگاه انجامید، ادامه خواهد داد.

او تاکید کرد: می‌خواهیم تاکید کنیم، می‌دانیم مسؤول این حمله کیست، پیام ما به کسانی که چنین حمله‌ای را انجام می‌دهند این است که ما باید آنچه درست و مطلوب است در دفاع از خودمان انجام دهیم. 

وزیر دفاع آمریکا اضافه کرد: اگر تصمیم بگیریم که باید به این حمله پاسخ دهیم در زمان و مکانی که خودمان انتخاب خواهیم کرد، ضربه‌ای را وارد خواهیم کرد.

این وزیر آمریکایی اشاره کرد، آمریکا، طرف عراقی را به تسریع در انجام تحقیقات درباره حمله تشویق می‌کند و بغداد به این درخواست‌ها پاسخ داده و متعهد به تعقیب مسؤولان این حمله شده است.

او درباره این‌که آیا پاسخ احتمالی آمریکا علیه حمله اخیر پیامی به ایران خواهد داشت، گفت: تهران می‌تواند فعالیت‌های آمریکا در پاسخ به این تحولات را ارزیابی کند. ایرانی‌ها دریافته‌اند گام‌هایی که واشنگتن برای حفاظت از نیروهایش برخواهد داشت “بررسی شده و مناسب” خواهند بود. امیدواریم اقدام درست را انتخاب کنند.

انتهای پیام

درخواستی از ایالات متحده درباره آمریکایی‌های بازداشت‌شده در اوکراین دریافت نکرده‌ایم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دو =

دکمه بازگشت به بالا