جزییات برنامه‌های هفته منابع طبیعی در پایتخت

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شهر، اعتماد نو به نقل از برنامه های هفته منابع طبیعی در پایتخت به شرح زیر است:

“روز یکشنبه، ۱۷ اسفند، پروژه ۱۰۰۰ هکتاری جنگل کاری در قالب توسعه طرح کمربندی سبز پیرامون تهران (اراضی واقع در غرب بوستان جنگلی تلو) افتتاح خواهد شد و این اعتماد نو به نقل از برنامه با عنوان روز «درخت آفرینش» با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، پیروز حناچی، شهردار تهران و خانواده معزز شهدا برگزار می شود.

دوشنبه، ۱۸ اسفند، روز «درخت دوستی» است که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و برخی سفرای کشورها و دفاتر کارگزاری های سازمان ملل متحد و برخی از انجمن های دوستی سایر کشورها با حضور شهردار تهران در اراضی عباس آباد درختکاری خواهند کردند.

 «درخت و محیط زیست» عنوان روز سه شنبه ، ۱۹ اسفند، است که عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور، شهردار تهران و اعضای شورای شهر در بوستان طبیعت پردیسان درختکاری خواهند کرد.

«درخت میثاق» نیز درختی است که اعضای شورای شهر و خانواده معزز شهدا در این هفته در بهشت زهرای تهران خواهند کاشت. 

چهارمین روز از هفته، چهارشنبه، ۲۰ اسفند، طبیعت با «درخت فرهنگ» نامگذاری شده که نماینده وزارت ارشاد، اصحاب رسانه و فرهنگ در بوستان فدک درختکاری می کنند.

بوستان پردیس بانوان روز پنجشنبه، ۲۱ اسفند، شاهد حضور اعضای زن شورای اسلامی شهر و امور بانوان شهرداری خواهد بود که قرار است به مناسبت روز «درخت خانواده» در بوستان پردیس بانوان درخت بکارند. آخرین روز از هفته طبیعت، جمعه ۲۲ اسفند، قرار است « درخت زندگی» در قالب فاز چهارم احیاء و ساماندهی درختان چنار خیابان ولیعصر (عج) در این خیابان نرسیده به خیابان توانیر با حضور شهردار تهران و اعضای شورای شهر کاشته شود.”

دستگیری سارق خودرو با شلیک چندین تیر
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نه =

دکمه بازگشت به بالا