جشن خودکفایی ۵۰۰۰ مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی برگزار شد

سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، در این جشن با تبریک میلاد امیرالمؤمنین علی (ع) گفت: همزمان با این روز با سعادت، پویش «ایران مهربان» با هدف حمایت از ایتام نیازمند در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که نیازمندان ولی نعمتان ما هستند، ادامه داد: شان و فلسفه وجودی کمیته امداد خدمت توام با کرامت به این خانواده‌ها است و در این زمینه اجازه نداریم منتی بر شخصی وارد کنیم.

وی از ایجاد ۲۱۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان از ابتدای سال جاری خبر داد و تاکید کرد: کارهای بزرگی در حوزه اشتغال خانواده‌های تحت حمایت انجام شده و از مسئولان کمیته امداد آذربایجان‌شرقی به عنوان دستگاه برتر اشتغال در استان، قدردانی می‌کنم.

بختیاری با بیان این‌که آذربایجان‌شرقی بیشتر از سهم تعیین شده خود در حوزه اشتغال‌ زایی فعالیت داشته است، خاطرنشان کرد: سال ۹۸ کمیته امداد آذربایجان‌ شرقی ۹۸۴۰ شغل ایجاد کرد که این رقم در ۱۰ ماهه امسال به ۱۱ هزار و ۱۰۰ شغل برای مددجویان رسیده است.

وی با اشاره به این‌که اشتغال، مسکن و ایجاد فرهنگ خودباوری سه رکن اساسی توانمندسازی در کمیته امداد است، گفت: ایجاد درآمد باثبات اصل اساسی در ایجاد اشتغال است که باید منجر به خودکفایی مددجویان شود.
 
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان، وی ثبت جهانی فرش تولیدی مددجویان کمیته امداد در سازمان جهانی مالکیت معنوی را افتخار بزرگی برای کمیته امداد دانست و افزود: تولیدات مددجویان قابلیت عرضه در بازارهای جهانی را دارد و در این زمینه باید در حوزه بازاریابی و معرفی این محصولات اقدامات بیشتری انجام شود.

انهدام یک گروه موبایل قاپ/ فروشی گوشی‌های دزدی با تغییر سریال تلفن همراه
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا