جان باختن ۳ تن در پی تصادف و وقوع حریق در بزرگراه آزادگان

دکتر پیمان صابریان در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت ١۶:۴۶ دقیقه امروز تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ با کامیون در اتوبان آزادگان به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تکنسین های اورژانس به محل اعزام شدند و مشخص شد که بر اثر شدت تصادف، خودرو ۴۰۵ دچار حریق شده است.

وی افزود: طی بررسی تکنسین های اورژانسی که در محل حاضر هستند بر اثر این حادثه سه نفر جانباختند و سه نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین سید جلال ملکی -سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در خصوص جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت ١۶:۴۴ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف منجر به آتش سوزی در بزرگراه آزادگان، مسیر شرق به غرب پیش از اتوبان ساوه، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن چهار ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به احتمال ایجاد شدن ترافیک سنگین چهار ایستگاه از دو لاین مخالف به محل اعزام شده بودند.

ملکی اظهار کرد: به محض رسیدن نیروها مشاهده شد که یک دستگاه کامیون که بار هم داشته به هنگام حرکت به دلایل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه پژو ۴٠۵ برخورد کرده به گونه ای که بخش زیادی از خودرو ۴٠۵ تا میانه آن جمع و تخریب شده بود.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه خودرو پژو و اتاق کامیون شعله ور شده بود. وقتی نیروها به محل رسیدند دو دستگاه خودرو شعله ور بودند و مشخص بود که افرادی روی صندلی عقب پژو محبوس هستند.

۳۰۰ شرکت فناور تحت پوشش پارک علم و فناوری سمنان هستند/ تولید محصولات خاص و استراتژیک در شرکت‌های دانش بنیان
هم اکنون بخوانید

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: راننده پژو ۴۰۵ و راننده کامیون توانسته بودند سریع خارج شوند اما سه نفر که احتمالا خانم بودند در قسمت عقب پژو گرفتار شده بودند. این افراد به شدت دچار سوختگی شده و جان خود را از دست داده بودند.

وی افزود: عملیات به پایان رسیده و ترافیک بسیار سنگینی ایجاد شده بود اما در حال حاضر بخشی از معبر باز شده و تردد به آهستگی ادامه دارد.

ملکی گفت: محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا