ملت فلسطین به انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) مدیون است


ملت فلسطین به انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) مدیون است

نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به اینکه ملت فلسطین به انقلاب اسلامی و شخص امام مدیون است، خاطرنشان کرد: علمای ما در جهان اسلام می‌گویند که عادی سازی روابط میان رژیم های عربی و رژیم صهیونیستی خیانت است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، خالد القدومی در  مراسم گرامیداشت افتتاح سفارت فلسطین در تهران اظهار داشت: ملت فلسطین به انقلاب اسلامی ایران و شخص امام (ره) مدیون است. بسیاری از مردم فلسطین در سرتاسر جهان پس از پیروزی انقلاب بیرون آمدند و این انقلاب را جشن گرفتند. افتتاح این سفارت برای ملت فلسطین معنادار است.

وی تصریح کرد: از سویی دیگر، قدرت و خواست ملت ها است که مسیر و سرنوشت ملت ها را در نهایت مشخص می کند. هرکس که خیانت کند ملت او را محاکمه خواهد کرد. الان درحال حاضر علمای ما در جهان اسلام می گویند که عادی سازی روابط میان رژیم های عربی و رژیم صهیونیستی خیانت است و بایستی مورد پیگرد ملت های اسلامی قرار گیرد.

نماینده جنبش حماس در تهران افزود: حاج قاسم سلیمانی رحمت الله علیه گفت: ایران و دولت ایران در یک محدوده مشخص است که یک سری مرزبندی های قانونی مشخص دارد اما سپاه ایران این محدودیت ها را ندارد و پیوسته در مسیر تامین نیازهای جریانات مقاومتی به کار خود ادامه خواهد داد. 

وی اظهار کرد: به عنوان یک فلسطینی احساس می کنم که در انقلاب اسلامی مانند خانه‌ام سکونت دارم انشالله به لطف انقلاب اسلامی و اهداف آن مقاومت فلسطین به زودی پیروز خواهد شد.

پمپئو بلندگوی فریب‌کاری و جهل است
هم اکنون بخوانید

در پایان مراسم پیام زهرا مصطفوی در قالب یک لوح و تقدیر نامه توسط مهدی شکیبایی قایم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین به صلاح الزواوی سفیر فلسطین در تهران تقدیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا