درخواست ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن با اولویت پیگیری می‌شود

درخواست ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن با اولویت پیگیری می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: رسیدگی به درخواست ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن با اولویت پیگیری می‌شود.

به گزارش  ایسنا، عبدالله مرتضوی در نشست مشترک با فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به عمده درخواست ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن گفت: ایجاد اشتغال و تأمین مسکن ایثارگران با نگاه ویژه مسئولان در تمام بخش‌ها امکان‌پذیر است و تحقق آن نیازمند عزم ملی است.
وی با تأکید بر الزام بخش‌های مختلف دولتی به اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران افزود: در قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به صراحت در مورد اشتغال فرزندان ایثارگران اشاره شده است، مضاف بر اینکه امروز در بحث توانمندسازی و مهارت آموزی ایثارگران در حوزه اشتغال و کارآفرینی، اقدامات خوبی انجام شده است.
مرتضوی با اشاره به نگاه بلندمدت و تدبیر  رئیس بنیاد شهید در حوزه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران افزود: در ۹ ماه منتهی به اسفندماه سال جاری و در سفرهای استانی مهندس اوحدی، اهتمام به دو حوزه مسکن و اشتغال با جدیت دنبال شده و در استان‌ها نیز تحقق این امر و مصوبات این سفرها در حال پیگیری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب و در شأن ایثارگران گفت: ارائه خدمات و نیز رسیدگی به درخواست خاندان معظم شهدا و ایثارگران از وظایف ذاتی و سازمانی ما است و در این امر از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.
انتهای پیام

«رها و انگشتر جادو» به شبکه نمایش خانگی آمد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا