تشکیل پرونده قضایی علیه یکی از مسئولان کشوری در دادسرای زنجان


تشکیل پرونده قضایی علیه یکی از مسئولان کشوری در دادسرای زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در پی صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام یکی از مسئولان کشور در زنجان پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته یکی از مسئولان کشور در زنجان صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام  ایراد کرد که بلافاصله مستندات جمع‌آوری  و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط  انقلاب  قرا بگیرند و کسی نمی‌تواند با صحبت‌های خود انقلاب و نظام را زیر سئوال ببرد، افزود: آنچه که هفته گذشته در زنجان اتفاق افتاد و یکی از مسئولان کشور صحبت‌های نادرست و خلاف سیاستهای نظام  داشت، جای تأسف دارد. 

صادقی‌نیارکی اظهار کرد: انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش‌ها و باورهای دینی مردم بوده است؛ در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه، تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب است همه ما باید در این راه  تلاش کنیم نه اینکه با صحبت‌های نسنجیده، ارزش‌های نظام  و انقلاب را زیر سئوال ببریم. 

رئیس شورای قضائی استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این‌گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران است،  پرونده با عدم صلاحیت به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

واکنش پمپئو به قانون هسته‌ای جدید مجلس شورای اسلامی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا