رأی قاطع کنگره حزب جمهوریت به عزل متخلفین

طبق مصوبه اعضای مجمع عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی که امروز (جمعه – ۲۴ بهمن) برگزار شد، رحمت اله بیگدلی، محسن رفیعیفر، اسفندیار عبدالهی، نیما کشوری و ایرج کاظمی، متخلف شناخته شده و از عضویت در شورای مرکزی حزب عزل شدند. همچنین با استعفای مهدی مازنی، مهدی دلجو و مجید نصیرپور موافقت شد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب جمهوریت ایران اسلامی، طبق اعلام قبلی، مجمع عمومی عادی و فوق العاده حزب جمهوریت بصورت مجازی و با حضور نماینده وزارت کشور و اکثریت اعضا برگزار گردید. در ابتدای جلسه با رأی اعضا،خانم سمیه طهماسبی و آقایان پرویز سارانی و سید داود افضلی به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند و آیت الله رسول منتجب نیا نیز به دعوت هیئت رئیسه در جایگاه حضور یافت.

پس از آن، طی انتخاباتی، برخی تغییرات در اساسنامه و مرامنامه به تصویب مجمع عمومی رسید و برخی افراد متخلف نیز از عضویت در شورای مرکزی حزب عزل شدند و با استعفای سه نفر از اعضای شورای مرکزی موافقت شد. ساناز فاضلی، ابراهیم ابراهیمی و فرانک محمدی هم به ترتیب به عنوان بازرسان اصلی و مرتضی طائفی و محمد قنبری به عنوان بازرسان علی البدل به مدت یکسال انتخاب شدند.

در پایان، مستندات حضور و آرای اعضای مجمع عمومی به نماینده وزارت کشور تقدیم شد.

برگزاری جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست روحانی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + بیست =

دکمه بازگشت به بالا