اخبار بیمارستان‌های اهواز نگران‌کننده است / محدودیت‌های سختگیرانه اتخاذ شود

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه اخبار نگران‌کننده‌ای از بیمارستان‌های اهواز و حدود هشت شهرستان دیگر داریم.

وی افزود: اکنون ۹ شهر خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند و متاسفانه شیب صعودی بدی در ابتلا شاهد هستیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این وضعیت، آمادگی کامل کادر بهداشتی و درمان و نیز آمادگی مدیران برای اعلام هشدار در این شهرستان‌ها را طلب می‌کند.

وی گفت: متاسفانه در حال حاضر در سطح شهرها برگزاری مراسم‌ عزاداری و عروسی‌ را بدون محدودیت مشاهده می‌کنیم و اگر محدودیتی نیز اعلام شود، از سوی مردم رعایت نمی‌شود.

حسینی افزود: از بابت کمبود تخت‌های بیمارستانی در خوزستان نگرانیم و نگران هستیم که دانشگاه‌های علوم پزشکی نتوانند جوابگوی این حجم از بیماران باشند.

وی بیان کرد: ما نیز در کنار مسئولان بهداشت و درمان، به مردم هشدار می‌دهیم و خواهش می‌کنیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. جمعه شب در یک بازدید میدانی در سطح شهر اهواز مشاهده کردیم که پارک‌ها و رستوران‌ها پذیرای شهروندان هستند و حضور مردم با عدم رعایت فاصله‌گذاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مشهود است.

وی افزود: این وضعیت شاید ناشی از این باشد که مردم در مقطعی، اطمینان خاطری پیدا کردند و رعایت دستورهای بهداشتی کمتر شد. متاسفانه کرونا نیز ویروسی است که بسیار خبیثانه و ناجوانمردانه عمل می‌کند و ناگهانی آمار را بالا می‌برد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: متاسفانه در حال حاضر اهواز و هشت شهر دیگر خوزستان در این وضعیت هستند و البته شروع افزایش شیوع در برخی شهرهای خوزستان بود که باعث شد این وضعیت به شهرهای دیگر نیز منتقل شود.

پیام تسلیت جهانگیری در پی درگذشت آیت‌الله رسولی محلاتی
هم اکنون بخوانید

وی تصریح کرد: تنها خواهش و درخواستی که از مردم داریم این است که پروتکل‌ها و دستورهای بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و به مدیران تصمیم‌گیر در حوزه برقراری محدودیت‌ها نیز این هشدار را می‌دهیم که هر چه سریع‌تر در خصوص اقداماتی که برای ایجاد محدودیت لازم است، اقدام کنند.

حسینی افزود: روز شنبه باید جلسه ویژه ستاد مدیریت کرونا در خوزستان برگزار و تصمیم‌های قاطعانه و سریع و سختگیرانه اتخاذ شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا