مشکل ترافیکی در مراسم ۲۲ بهمن وجود ندارد

سرهنگ مجید رنجبر در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک یوم الله ٢٢ بهمن اظهار کرد: در حال حاضر که حوالی ساعت ۱۱:۴۰ است وضعیت ترافیکی حال حاضر معابر سطح شهر، مشکل و ترافیک غیر عادی ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به انجام مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن در طول خیابان های دماوند، انقلاب، ازادی و طول بزرگراه آیت الله سعیدی و جناح در هر دو مسیر که در طول خیابان دماوند و انقلاب به صورت موتوری و در طول بزرگراه آیت و الله سعیدی و جناح به صورت خودرویی در جریان است. 

رنجبر افزود: ترددها فقط به صورت خودرویی در شمال به جنوب دو بزرگراه جناح و آیت الله سعیدی در حال انجام است و از ورود موتورسیکلت ها جدا خودداری می شود که از شهروندان خواهشمندیم همکاری لازم را انجام دهند. 

وی گفت: تردد موتور در میدان آزادی، خیابان آزادی و طول خیابان انقلاب بلامانع است و شهروندان عزیزی که قصد شرکت در راهپیمایی را دارند فقط از مسیر آزادی به انقلاب به وسیله موتور می توانند حضور داشته باشند، از ورود و تردد خودرو ها خودداری می شود.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مشکل خاص ترافیکی در مبادی که محدودیت تردد در طول خیابان آزادی و انقلاب داریم مشاهده نمی شود و وضعیت ترافیک مناسب و عادی است. 

انتهای پیام

برخی مناطق شهرداری تاکنون هیچ واکسنی دریافت نکرده اند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا