بیانیه وزارت دادگستری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش ایسنا، متن بیانیه وزارت دادگستری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی انقلاب رهین همه ملت است. امام خمینی(ره)

یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال روز نمایش اقتدار ایران سرافراز، مستحکم و بالنده است. سالگرد بزرگداشت انقلاب شکوهمندی که بدون شک نمونه ای بی نظیر از اراده سترگ ملتی شجاع، برای آزادی خواهی و حق جویی است.

انقلاب ملت بزرگ ایران به رهبری و هدایت بنیانگذار فقید آن حضرت امام خمینی(ره) ریشه در باورها، اصول و معارف عمیق اسلام نابی داشت که امروز پس از گذشت چهل و دو سال حیات با عزت و اقتدار و با درایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مبدل به درخت تناوری شده است که در برابر انواع هجمه و تند بادها محکم و استوار ایستاده است.

حضور حماسی و پر شور و حرارت ملت بزرگ ایران در راهپیمایی های روز ۲۲ بهمن هر سال، نمایشی بی بدیل از اتحاد و اقتدار ملی با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت میان آحاد جامعه بوده و خواهد بود که امسال نیز چون ادوار گذشته برگ زرین دیگری بر دفتر خاطرات انقلاب اسلامی خواهد افزود.

وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با توجه ویژه به شرایط و محدودیت هایی که به سبب شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌ نماید که ضمن حفظ اصول بهداشتی و پیشگیرانه به طریق اولی و هم راستا با راهکارهای در نظر گرفته شده توسط مسئولین امر، بار دیگر با حضور حماسی و پر شور در جشن بزرگ ۲۲ بهمن امسال، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق نموده و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ادامه دهندۀ حقیقی راه شهدا و امام شهدا و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند.»

تصویب موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در دولت
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا