هشدار ارتش الجزایر درباره هدف قرار دادن امنیت این کشور توسط طرف های داخلی و خارجی

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، ارتش الجزایر در مقاله ای در ماهنامه ارتش هشدار داد که طرف‌های بیگانه دست به اقدامات منافی با عرف‌ دیپلماتیک می‌زنند اما “الجزایر جدید” با قیمومت از سوی هر طرفی یا هر دیکته و مداخله ای از سوی بیگانگان مخالف است.

ارتش الجزایر معمولاً در  سرمقاله ماهنامه خود پیام‌هایی را پیرامون اوضاع عرصه سیاسی کشور منتشر می‌کند.

این هشدارها در حالی منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی فراخوان‌هایی برای بازگشت به تظاهرات‌ها همزمان با دومین سالگرد اعتراضات بیست و دوم فوریه مطرح می‌شود.

ارتش الجزایر اعلام کرد: ارتش به وظیفه خود در قبال مردم و وطن با اخلاص هرچه تمام‌تر و جانفشانی عمل می‌کند، همانطور که السعید شنقریحه، رئیس ستاد ارتش ملی الجزایر طی نظارت بر اجرای تمرین تاکتیکی با مهمات جنگی در ماه گذشته بر این امر تاکید کرد.

ارتش الجزایر در سر مقاله این مجله نوشت: طرف‌های متخاصمی وجود دارند که پیوستن مردم الجزایر به مسیر ایجاد الجزایری جدید و قدرتمند برایشان خوشایند نیست. آنها اخیراً در راستای اجرای دستورکارهای خارجی، به دنبال دور زدن خواسته‌های قانونی ملت و سم پراکنی برآمدند تا کشور را به سمت آشوب ببرند تا به اعتبار ارتش و سپس روابط مستحکم ارتش و ملت خدشه وارد کنند.

ارتش این کشور تاکید کرد: پایبندی به عهد و وفای شهدای پاک، ایجاب می‌کند که در دومین سالگرد راهپیمایی‌های مسالمت آمیزی که در ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ آغاز شد، منافع الجزایر فراتر از هر مساله‌ای قرار بگیرد. بر هیچ کس پوشیده نیست که کشور ما از سوی طرف‌های خارجی هدف قرار گرفته شده که مسیر ملی و حاکمیتی کشور برایشان خوشایند نیست.

رئیس ستاد ارتش فرانسه: حمایت ما از ارتش لبنان ادامه می‌یابد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا