مسئول بسیج جامعه زنان استان تهران: با ورود انقلاب قطب تفکر و جهان اسلام را پدید آوردیم‌

به گزارش ایسنا، زهرا امینی مسئول بسیج جامعه زنان استان تهران در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) عصر جمعه ۱۷ بهمن ماه ، طی سخنانی بیان کرد: انقلاب اسلامی از بزرگترین انقلاب های جهان است که بیش از ۴ دهه پر افتخار را پشت سر گذاشته است و شعار ما استقلال ، عقلانیت ، اقتدار ، آزادی بوده و هست.
 
وی در رابطه با ویژگی پیروزی انقلاب اسلامی ، خاطر نشان کرد: انقلاب زنده و با انعطاف است و کمتر در میان ملت ها دیده شده که قیام کنند و با اقتدار نظام خود را حفظ کنند ؛ با توجه به اینکه قدرت های بزرگ ، فضای تحریمی و فشار حداکثری را بر مردم وارد آوردند ؛ لیکن علیرغم تمام مشکلات طاقت فرسا پیشرفت هایی را داشتیم و به توان داخلی خود تکیه کردیم.
 
این مقام مسئول یادآور شد: انقلاب ما نهضت دینی است ، به انتقادها ، حساسیت مثبت نشان می دهیم و آمادگی کامل برای تصحیح خطاهای خود را داریم ؛ اما از ارزش های خود ، عقب نشینی نخواهیم کرد ؛ دچار رکود و خاموشی نخواهیم شد ، با ورود انقلاب ، قطب تفکر و جهان اسلام را پدید آوردیم‌.
 
امینی در تبیین اینکه دستاورد انقلاب ، سبب سنگین شدن کفه عدالت در امکانات گشت ، تصریح کرد: پایین‌ترین روستاها نیز، تجهیز به امکانات شده اند ،  در عرصه های علمی ، فناوری و اقتصادی دچار پیشرفت شگرفی هستیم ؛ بعد از انقلاب ، مردم در تحلیل مسائل سیاسی و مقابله با فتنه های داخلی و استکبار ستیزی ارتقا یافتند ، عیار معنویت و اخلاق افزایش یافته است.
 
مسئول بسیج خواهران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر دور کردن ترس و ناامیدی ، خاطر نشان کرد: وسیله قدرت کشور دانش است ، زیان هایی را در بحث دین ، سیاست ، اخلاق و… اروپاییان بر ایران می خواهند وارد آوردند که برای جلوگیری از صدمات آن ها بایستی الگوهای درستی را برگزینیم.
 
وی تاکید کرد: سبک زندگی فاطمی برای ما حجت است در الگو گیری کسی را انتخاب می کنیم که کمال حقیقی را داشته باشد ، حضرت زهرا (س) در آیات و روایات به عنوان انسان کامل معرفی شده است ؛ وقتی به زندگی این بانوی بزرگوار نگاه می کنیم ، حضور خداوند جلوه گر است ، در بحث تعلیم و تربیت فرزندپروری، عبادت ، تغذیه ، همسرداری ، خانه داری ، تدبیر ، معیشت ، تعاون و فعالیت اجتماعی زبانزد بودند.
 
مسئول بسیج جامعه زنان استان تهران تصریح کرد: برای ۱۷۰  نفر از افراد واجب الشرایط، دوره های مقدماتی و تکمیلی را برقرار و به عنوان مشاور تربیت نمودیم؛ این مشاوران در مساجد مستقر و پاسخگوی سوالات شهروندان می باشند ؛ کمک های مومنانه برای مردم محروم و کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان ، توسط بسیجیان تهیه و توزیع گردیده است.
 
وی در رابطه با اعتماد نو به نقل از برنامه های دهه فجر، گفت: بیش از ۱۶۰ اعتماد نو به نقل از برنامه با موضوع انقلاب اعم از کارگاه تحکیم خانواده ،  مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، تهیه کلیپ باعنوان زنان شاخص، تقدیر از زنان نخبه علمی، ویزیت رایگان درمان بیماران، پویش آزاد سازی زندانیان، جشن ازدواج برای ۱۸ نوعروس خواهیم داشت.

ویدیو زیبای چاووش اوغلو از سفرش به اصفهان
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا