پاسخ رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا به ماجرای جانباز منتسب به نیروی انتظامی

به گزارش ایسنا، سردار “یونس عبدی” رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: امروز خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که یک جانباز ۳۵ درصد نیروی انتظامی به دست فراموشی سپرده شده و مسئولان ناجا نسبت به حال وی بی تفاوت هستند. هرچند این موضوع به لحاظ عاطفی و انسانی باعث تألم و ناراحتی مردم و مجموعه ناجا شده اما در عین حال لازم و ضروری است در این خصوص شفاف سازی صورت گرفته و حقیقت ماجرا  عیان شود.

وی در ادامه افزود: فرد مورد نظر به هیچ عنوان‌ از جانبازان ناجا نمی باشد و در نتیجه مشکلات جسمی وی نیز به دلیل حضور در ماموریت رخ نداده و دچار بیماری شده که ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار عبدی تصریح کرد: رسیدگی به امور شهدا، جانبازان و آزادگان همواره مورد تاکید فرمانده محترم ناجا بوده و مرکز امور ایثارگران نیروی انتظامی و رده های تابعه در فرماندهی انتظامی استان ها نیز با همین هدف به طور مستمر نسبت به سرکشی و اطلاع از آخرین وضعیت جامعه هدف، اهتمام دارند تا احیانا اگر مشکلات و نیازمندی هایی داشته‌ باشند اعم از مادی، درمانی و… با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و غیره نسبت به رفع آنها اقدام نمایند و تاکنون همکاران ما نیز با اخلاص و جهادگونه به وظایف و ماموریت های خود در این حوزه پرداخته اند.

به گزارش ایسنا، فیلمی از علی بور هنرمند، یک جانباز ۳۵ درصد که با سرطان حنجره دست و پنجه نرم می کند در فضای مجازی منتشر شده که در این فیلم زینب هنرمند، دختر ۳۰ساله این جانباز می گوید: پدرم قبلا کادر نیروی انتظامی بوده برای هزینه دارو و درمانش ۳۰ میلیون تومان وام از بانک کشاورزی گرفتیم اما بعلت نداشتن بضاعت مالی و توان پرداخت هم اکنون بانک کشاورزی در حال مصادره و تخلیه خانه‌مان هستند و برای تخلیه خانه هفت روز به ما مهلت دادند.

استانهایی که بیشترین و کمترین مرگ و میر را در کشور دارند
هم اکنون بخوانید

وی  ادامه می دهد: ۷ خواهر هستیم ( ۵ نفر مجرد) و پدرم از سال ۹۵ تاکنون به سرطان حنجره مبتلا شده است.

خانم هنرمند تصریح می کند: ۲۲۰ میلیون بانک کشاورزی حکم داده و ما هم توان پرداخت این میزان بدهی را نداریم، پدرم کادر نیروی انتظامی است؛ کسی را نداریم؛ به نان شب خود محتاجیم و دفترچه بیمه هم نداریم.

به گفته وی، هر جلسه شیمی درمانی پدرش بیش از یک میلیون تومان هزینه دارد. در این مدتی که پدر با بیماری دست و پنجه نرم می کند خیرین جهت تامین هزینه هایمان کمک می کنند.

 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا