افتتاح خط تولید کامپیوتر خودرو (ECU)

به گزارش ایسنا، ظهر امروز (چهارشنبه) در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و همزمان با سالروز ولادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س)، مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های فناورانه نهضت ساخت داخل صنعت قطعه‌سازی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع، مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور (ایران‌خودرو و سایپا)، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و اعضای هیأت مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور برگزار شد.

طی این مراسم خط خودکفایی ECU، خطوط تولید موتور و مجموعه‌های برف‌پاکن و خط تولید بوستر ترمز محصول تارا ایران‌خودرو افتتاح شد.

شرکت سازه پویش که در آن خط خودکفایی ECU (مغز خودرو و سیستم قوای محرکه) افتتاح و رونمایی شد، توانسته است به دانش ساخت نرم‌افزار، سخت‌افزار، کالیبراسیون و ساخت قطعات کامپیوتر خودرو (ECU) دست یابد.

این شرکت دانش‌بنیان که در سال  ۱۳۹۶ برای نخستین بار  با مجوز شرکت بوش آلمان، کالیبراسیون سیستم EMS خودرو را  برعهده گرفت. اکنون با توجه به تحریم‌ها توانسته است طراحی، تولید و صحه گذاری کامل سیستم EMS را به دست گیرد.

میرغلامرضا مرتضوی- مدیرعامل شرکت سازه پویش- از صرفه جویی پنج میلیون یورویی در اقتصاد خودرو در سال جهش تولید با افتتاح خط تولید خبر داد.

انتهای پیام

افزایش یارانه نقدی با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا