رژیم صهیونیستی رسما سفارتش در امارات را افتتاح کرد

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد، همزمان با ورود ایتان نائیه، کاردار سفارت رژیم صهیونیستی به ابوظبی، پایتخت امارات، سفارت این رژیم در ابوظبی افتتاح شد.

در این بیانیه آمده است: سفارت اسرائیل در راستای تقویت روابط دو دولت در تمام زمینه‌ها و توسعه روابط با دولت امارات و سازمان‌های اقتصادی، بخش خصوصی، محافل آکادمیک، رسانه‌ و غیره تلاش خواهد کرد.

این وزارتخانه اشاره کرد، سفارت در حال حاضر ماموریت خود را از طریق دفاتر موقت انجام می‌دهد و به محض ایجاد مقر دائمی برای آن ظرف روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به این مناسبت گفت: برای ایتان نائیه و کل کادر سفارت در گام‌های اولیه‌شان به نام اسرائیل در ابوظبی آرزوی توفیق دارم. افتتاح سفارت منجر به توسعه روابط دوجانبه بین اسرائیل و امارات برای فراهم سازی فوری امکانات لازم در این روابط خواهد شد. من از محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی و عبدالله بن زاید،‌ وزیر خارجه امارات برای رهبری‌شان در این زمینه و میزبانی‌شان از نمایندگان‌مان تشکر می‌کنم.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی افزود: انتظار می‌رود دفتر تماس اسرائیل در رباط و کنسولگری اسرائیل در دبی ظرف روزهای آینده افتتاح شود. این علاوه بر سفارت اسرائیل است که از چند هفته پیش فعالیتش را در منامه بحرین آغاز کرده است.

این بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اندکی پس از موافقت دولت امارات با تاسیس سفارتش در تل‌آویو مطرح شد.

انتهای پیام

«احمد نواف الصباح» بار دیگر مامور تشکیل کابینه کویت شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا