اتفاقات محدود و ناخواسته با یک عذرخواهی و بخشش قابل حل است

«خطاب به استاندار س وب و اصحاب رسانه»

گاهی در مسئولیت های روزمره تحت شرایطی خاص بخصوص بار سنگین استانداری، شرایط مشکلات بسیار سخت و پیچیده مردم و جامعه ، خانواده ، شخصی ، سلامت جسمی ، روحی و سایر عوامل فشرده ساز اعصاب ؛
ممکن است ناخواسته سخنانی بر زبان جاری شود که مورد تائید در شرایط عادی برای خود شخص هم نباشد. به خصوص سخنانی تند در ملاء عام که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی می شود آنهم خطاب به قشری زحمت کش و ناظران واقعی جامعه از شخصیت برجسته ای همچون استاندار بعید بود ! چرا؟

چون مشخصه بارز بزرگان ؛ مهربانی ، تحمل ، سعه صدر بالا و دوری از خشم و عصبانیت لحظه ای می باشد.
جناب اقای موهبتی ، مقام ارشد استان و مورد وثوق دولت مرکزی :
احترام شما بر همگان واجب است ، اما باید برای مخاطب ، منتقد و دیدگاه آن ، هدف و مراد اصلی مطلب احترام قائل شد.
هر چند بیان این مطالب چنانچه رخ داده باشد ، حتی برای عده ای اندک و معلوم الحال هم کاربرد داشته است ، هیچ گونه توجیهی ندارد و مورد نکوهش افکار عمومی است.
ضمن آنکه نمی توان با این اتفاق ناخواسته منکر سختی کار ، تلاش ها و سنگینی بار مسئولیت ایشان بابت سختی های زندگی مردم در این برهه تحریم های فلج کننده و جنگ علنی اقتصادی دشمن شد.
خدمات هم کم نبوده و استان از شمال تا جنوب کارگاه عمران و آبادی است که متاسفانه به دلیل عمق شدید محرومیت و تنگناهای اقتصادی اجتماعی… دیده نمی شود!
حال که به هر دلیلی این سخنان به زبان رانده شده است و عذرخواهی و گذشت از صفات برجسته انسان های کاردان و دور اندیش است ،
لذا از قشر زحمت کش و دست اندر کار رسانه ، مطالبه گران و همه کنشگران این عرصه خطیر ، بخصوص شخص جناب کردستانی درخواست دارم با ادب مثال زدنی ، درایت و تجربه خود صبوری پیشه ساخته و باعث آرامش گردیده و اسباب دلجویی اصحاب رسانه را فراهم نمایند تا دشمن شاد نشویم و بتوانیم به مطالبه های اصلی و دغدغه های خیلی مهم تر بپردازیم.

دوازده اقدام پسا بمباران
هم اکنون بخوانید

از جناب آقای موهبتی هم درخواست می شود دلجویی لازم را با بزرگی و کرامت خود از ناراضیان بفرمایند و ضمن آنکه زمینه حل مشکلات صنفی و کاری ، حقوق و مزایا ، مسکن و آزادی بیان و امنیت شغلی بیشتر مطالبه گران و اهالی قلم و اندیشه (رکن چهارم دموکراسی) در چارچوب قانون و شفافیت را فراهم آورند.
همیشه دعایمان این باشد که بارالهی ما را از بلاهای پنهان و ناگهانی این چنینی در امان بدارد.

پرویز سارانی
رئیس حزب جمهوریت ایران اسلامی منطقه سیستان و بلوچستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا