شهید سلیمانی اعتقاد راسخ به ولایت‌فقیه داشتند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی در مراسم سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بروجرد که امروز ۱۵ دی‌ماه برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت فیلسوف حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصباح یزدی، اظهار کرد: آیت‌الله مصباح یزدی یک شخصیت جهانی بود که در ولایت‌پذیری کم‌نظیر بودند و از مراجع تقلید چیزی کم نداشتند.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی ایمان، اخلاص، جهاد در زندگی، اطاعت از رهبری، اعتقاد راسخ به ولایت‌فقیه داشتند.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: مقام و رتبه شهید سلیمانی از سلمان و عمار و … یقیناً کمتر نیست، کاری که ایشان انجام دادند هیچ‌کس انجام نداده است.

حسینی اضافه کرد: مؤمن مجاهد با مؤمن غیر مجاهد قابل قیاس نیست، خداوند یک در بهشت به نام باب المجاهدین مخصوص مجاهدین قرار داده است.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی ایمان قوی در حد اعلا داشتند و مرد خیلی بزرگی بود و مؤمن مجاهد بود، مجاهدت‌های زیادی کرد و طبق فرموده پیامبر حرمت مؤمن از حرمت خانه کعبه برتر است.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: در طول تاریخ کمتر کسی را پیدا می‌کنید که ۴۰ سال در راه خدا مجاهدت کرده باشد، سردار ۴۰ سال جهاد مفید و مؤثر کرده، این بزرگ‌مرد همزمان با جهاد اصغر جهاد اکبر مبارزه با نفس کرده است.

حسینی اظهار کرد: شخصی در جلسه‌ای به رهبر انقلاب گفتند شفاعت می‌خواهیم، حضرت فرمودند یکی از افرادی که می‌تواند شفاعت شما را کند، سردار است، بروید از ایشان قول بگیرید.

وی تصریح کرد: این بزرگ‌مرد عراق، سوریه، فلسطین را نجات داد، دشمن خیال نکند چنین اشخاصی را ترور کرد همه چیز تمام می‌شود، شهید سلیمانی افراد و نیروهای زیادی تربیت کرده است؛ و خود ایشان همانند سید نصرالله تربیت شده رهبر انقلاب است.

کتاب «پویش پیامبر» منتشر شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا