ترامپ برخی جمهوری‌خواهان را "گروه تسلیم" خواند

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر ضمن توصیف کردن برخی اعضای حزب جمهوری‌خواه به “گروه تسلیم” نوشت: آنها مایه ننگ خواهند بود و به حمله‌اش علیه انتخابات خسارت وارد خواهند کرد، چون ضعیف هستند و آماده‌اند آمار جعلی انتخابات ریاست‌جمهوری را تایید کنند. 

ترامپ در این توییت این سوال را مطرح کرد که چطور ممکن است نتایج انتخاباتی را تایید کرد که آمارش غلط هستند به طوریکه می‌توان آن را ثابت کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا اظهار کرد: جمهوری‌خواهان ویژگی‌های مثبت و منفی دارند اما یک چیز مسلم وجود دارد که آنها هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر در توییتی برای برگزاری یک تجمع اعتراضی با عنوان “دزدی را متوقف کنید” برای ششم ژانویه و ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی در واشنگتن دی.سی، مصادف با همان روز برگزاری نشست مشترک در کنگره آمریکا برای تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری فراخوان داده بود.

ترامپ همراه با چندین تن از همپیمانان جمهوریخواهش مشغول اعتراض کردن به نتایج انتخابات با تاکید بر ادعای وقوع “تقلب انتخاباتی گسترده” بوده و جو بایدن را که اکثریت آرای مردمی و کالج الکترال را کسب کرده “رئیس جمهور جعلی” خوانده‌اند.

انتهای پیام

دستگیری چند تن طی درگیری تظاهرکنندگان با پلیس در پورتلند آمریکا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا