امیر سرتیپ نصیرزاده:تکنولوژی‌های پیشرفته هوایی حاصل زیر ساخت‌های ایجاد شده توسط شهید ستاری است

به گزارش  ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه بیست و ششمین سالگرد شهادت شهید منصور ستاری وی اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته و ارزیابی های انجام شده الحمدلله همه خلبانان شجاع و مقتدر نیروی هوایی آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید و گستاخی هستند.
وی با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلام ایران انس و مراوده ای خاص داشت، خاطرنشان کرد: خلبانان این نیروی خدوم قول داده اند که مسیر حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند و از خون پاک این شهید بزرگ هرگز نخواهند گذشت.
امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه شهید منصور ستاری در دوران دفاع مقدس طرح ریزی های بسیار خوب تاکتیکی و تکنیکی انجام دادند، افزود: ایده های خوب و راهبردی این شهید گرامی موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد، طرح ریزی پدافندی شهید ستاری در عملیات والفجر هشت هرگز فراموش نخواهد شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: شهید منصور ستاری پس از پایان جنگ تحمیلی نیز در بخش های مدیریتی دارای تفکرات بسیار بزرگ و راهبردی بود که موجب ایجاد زیرساخت های خوبی در نیروی هوایی شد.
وی ادامه داد: تکنولوژی‌های پیشرفته هوایی حاصل زیر ساخت‌های ایجاد شده توسط شهید ستاری است و این تکنولوژی ها موجب موفقیت ها و دستاوردهای ارزنده امروز این نیرو شده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش،  ساخت هواپیما و قطعات پیشرفته آن و همچنین تجهیزات پیشرفته هوایی امروز در نیروی هوایی را حاصل دسترنج شهید منصور ستاری دانست و افزود: تفکرات راهبردی خوب و قابل توجه شهید ستاری امروز خود را در دستاوردهای نیروی هوایی نشان داده است.

همه ارکان نظام خود را نسبت به رعایت حقوق شهروندی ملزم بدانند/ اخبار وخامت وضعیت جسمانی فعالان مدنی در زندان‌ها نگران‌کننده است
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا