نمایشگاه ها در ایران با بالاترین استانداردهای جهانی برگزار می شود

به گزارش ایسنا، حسن زمانی با تقدیر از رعایت سخت گیرانه پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این‌نمایشگاه، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه منطبق با بالاترین استانداردهای جهانی به‌رغم وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، بیانگر دانش و توان صنعت نمایشگاهی کشور است.

وی نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری و صنایع وابسته را نمایشگاهی جوان نامید و گفت: این رویداد را می‌توان سرآغاز ورود نسل جدید مدیران جوان به صنعت نمایشگاهی دانست که ثابت کردند اگر فضا و زمینه فعالیت‌ برای آنها فراهم شود، می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

همچنین شاهرخ کشاورز، مدیر دومین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری نیز با بیان اینکه تلاش کردیم این رویداد را با بالاترین استانداردهای نمایشگاهی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم، افزود: شرایط ویژه امسال موجب تا نمایشگاه ایران تنها رویدادی باشد که در این صنعت در جهان برگزار شود.
 
وی افزود: پس از تجربه موفق نخستین دوره که با استقبال فعالان داخلی و خارجی این صنعت روبرو شد، دوره دوم این رویداد علی‌رغم شرایط قرنطینه با استقبال ویژه فعالان صنعت روبرو شد و در نهایت اگرچه شرایط قرنطینه موجب شد تا نتوانیم از همه متقاضیان مشارکت و همچنین بازدیدکنندگان داخلی و خارجی میزبانی کنیم، با این حال نمایشگاه امسال ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است.

کشاورز با بیان اینکه ایران ریتیل شو به عنوان نمایشگاه یکی از صنایع پیشران اقتصاد کشور شناخته می‌شود، توضیح داد: در دوره دوم علاوه بر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری شاهد حضور فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنایع ارائه دهنده خدمات به مراکز خرید و فروشگاهی، استارت‌آپ‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی، طراحان نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای فروشگاهی، مراکز خرید در حال ساخت و شرکت‌های بهره‌بردار بودیم.

جاده چالوس یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
هم اکنون بخوانید

وی با بیان اینکه هدف گذاری مجموعه برگزار کننده این نمایشگاه این بود که رویداد امسال با معیارها و استانداردهای کمی و کیفی صنعت نمایشگاهی در سطح بین‌المللی اجرا شود، مطرح کرد: توجه به پلتفرم های مجازی و فروش آنلاین، ایجاد فضای کسب و کار تخصصی و تعامل های بازرگانی بین ذینفعان بخش های مختلف صنعت خرده فروشی، برگزاری کارگاه های آموزشی و انتقال تجارت مدیریتی در حوزه تاب آوری سازمانی در شرایط سخت اقتصادی از جمله رویکردهای جدی نمایشگاه امسال بود.

کشاورز با یادآوری اینکه نمایشگاه‌ها به عنوان ویترین اقتصاد کشورها نقش آفرینی می‌کنند، اظهار کرد: اگرچه امسال نتوانستیم پذیرای میهمانان و مشارکت کنندگان خارجی باشیم، اما تمهیدات لازم برای رساندن صدای این نمایشگاه و دستاور های صنعت مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری و صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مخاطبان خارجی این نمایشگاه پیش بینی شده است.
وی گفت: توسعه حوزه فعالیت اهالی این صنعت به بازار  برخی کشورهای منطقه و همسایه را می‌توان دستاورد دوره اول این نمایشگاه دانست و امیدواریم در دوره‌ بعد با از بین رفتن ویروس کرونا بتوانیم به تمام متقاضیان داخلی و خارجی اعم از مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه خدمات ارائه دهیم.
کشاورز به برگزاری اعتماد نو به نقل از برنامه‌های جانبی در ایام برگزاری نمایشگاه اشاره و تصریح‌کرد: برگزاری پنل‌های تخصصی با حضور چهره‌های شاخص و موفق صنعت و رونمایی از رویدادهای جدید و همچنین معرفی فعالان جدید بازار و استارت‌آپ ها از جمله اعتماد نو به نقل از برنامه‌های جانبی نمایشگاه امسال بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا