افتتاح بخش غیررقابتی جشنواره شعر فجر بر مزار شهید فخری‌زاده

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، مصطفی راضی جلالی، دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با اعلام این خبر، گفت: این محفل شعرخوانی چهارشنبه (۱۷ دی‌ماه) با حضور شاعران و خانواده شهید فخری‌زاده بر مزار شهید فخری‌زاده در آستان مقدس امامزاده صالح (علیه السلام) برپا می‌شود.

جلالی افزود: در این محفل که با حضور خانواده شهید فخری‌زاده، حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌آزار، تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع)، مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از اعضای هیأت علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر برگزار می‌شود، شاعرانی چون یوسفعلی میرشکّاک، علیرضا قزوه، علی داوودی، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان‌پور، علی‌محمد مودب، عباسعلی براتی‌پور، احمد علوی، حامد فخری‌زاده (فرزند شهید)، حسین اسرافیلی، رضا اسماعیلی، سعید بیابانکی و عباس احمدی به شعرخوانی خواهند پرداخت.

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره شعر فجر همچنین  بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تصمیم بر این شد که مراسم یادشده از طریق برخی شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده پخش شود. جزییات بیشتر مراسم را طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 او در پایان گفت: این اعتماد نو به نقل از برنامه با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران و آستان مقدس امامزاده صالح (علیه السلام) چهارشنبه (۱۷ دی‌ماه) ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود و به دلیل ضرورت رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از طریق فضای مجازی و نیز شبکه‌های صدا و سیما قابل مشاهده برای عموم مردم خواهد بود. بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند به صورت زنده این آیین را از طریق فضای مجازی اعلام‌شده از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران دنبال کنند.

سردار کبیری اهداف همایش بین‌المللی مطالبات حقوقی- بین‌المللی دفاع مقدس را تشریح کرد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا