برادری و وحدت مردم شیعه و سنی خراسان شمالی خاری در چشم دشمنان نظام است

آخوند کمالی در جلسه دیدار رئیس قوه قضاییه با نخبگان و نمایندگان اقشار خراسان شمالی” که چهارم دی ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: خواستار احقاق حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین هستیم.

وی افزود: علمای اهل تسنن تعامل خوبی با دستگاه قضا دارد که نتیجه این تعامل منجر به امضای تفاهم نامه مبنی بر تحقق سبک زندگی اسلامی در استان شد.

آخوند کمالی با بیان اینکه علمای اهل تسنن خراسان شمالی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ترویج سبک زندگی اسلامی حرکت می‌کنند، افزود: علمای اهل سنت خراسان شمالی در راستای پیشگیری از وقوع جرم و صلح و سازش جلسات متعددی را با دستگاه قضایی خراسان شمالی برگزار کرده‌اند.

عضو شورای اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با اشاره به خروجی جلسات علمای اهل تسنن با رئیس دستگاه قضایی استان خاطرنشان کرد: خروجی جلسات علمای اهل تسنن با دستگاه قضا که منجر به انعقاد میثاق‌نامه ای در ۱۵ ماده و با محوریت پیشگیری از وقوع جرم شد که جلوی بسیاری از سوء استفاده ها را گرفته است.

کمالی تاکید کرد: علمای اهل تسنن خراسان شمالی و مردم این استان حمایت کامل خود را از اقدامات انقلابی دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام می‌دارند.

ضعف و کمبود زیرساخت ها مردم منطقه گلستان شهر بجنورد را رنج می دهد

محمود نظم بجنوردی یکی از فعالان جهادی در خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: حاشیه نشینی یکی از معضلات خراسان شمالی است و این استان متاسفانه در آسیب های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد و بیکاری دچار مشکلات زیادی است.

پوتین هفته آینده میزبان رئیسی است
هم اکنون بخوانید

وی افزود: متاسفانه زباله های شهری نیز نفس برخی از روستاها را بند آورده است.

وی به منطقه گلستان شهر بجنورد نیز اشاره کرد و ادامه داد: گلستان شهر بجنورد به عنوان یکی از پروژه های بزرگ مسکن مهر در خراسان شمالی مطرح است اما کمبود و ضعف زیرساخت ها، چند هزار خانوار را در این منطقه رنج می دهد.

وی با اشاره به پروژه نیمه کاره سیمان سمنگان در شهرستان مانه و سملقان نیز بیان کرد: این پروژه نیز با سرمایه گذاری خیلی زیاد سال ها است که نیمه کاره رها شده و اتمام آن تعیین تکلیف نشده است.

تکمیل جاده چهار خطه بجنورد به جنگل گلستان از دغدغه های مردم استان

اکبری نماینده رسانه های خراسان شمالی نیز در این جلسه به پروژه راه آهن گرگان-بجنورد- شیروان-مشهد اشاره کرد و گفت: سال ها است که می گویند این پروژه اجرایی می شود اما هنوز خبری از اجرای آن نشده است.

وی افزود: پروژه فاز دوم مجتمع پتروشیمی خراسان نیز از جمله پروژه هایی است که برای اجرای آن کلنگ زده شد و اما به مرحله اجرا درنیامد.

وی ادامه داد: تکمیل جاده چهار خطه بجنورد به جنگل گلستان که به جاده مرگ معروف است، تعطیلی واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی، معدن آلبلاغ که مواد معدنی آن توسط دلال ها به تاراج برده می شود از دغدغه های مردم این استان است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا