بازگشت آخرین پرواز "هما" از لندن +فیلم

به گزارش ایسنا، در پی لغو پروازهای ایران-انگلستان و بالعکس که به دلیل شیوع ویروس جهش یافته کرونا در این کشور و به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرایی شد، آخرین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) روز گذشته تهران را به مقصد لندن ترک کرد و صبح امروز پرواز برای بازگشت مهمانداران این شرکت به مقصد ایران انجام شد.

حسین جهانی – مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) – در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: این پرواز به صورت یکطرفه انجام شده بود و برای بازگشت نیز تنها مهمانداران این شرکت هواپیمایی که در پروازهای قبلی به لندن رفته بودند، در هواپیما حضور داشتند و هیچ مسافری در این پرواز حضور نداشت.

وی افزود: به محض ورود مهمانداران معاینات لازم روی آن‌ها انجام شد و خوشبختانه هیچ یک از آن‌ها علائم بالینی نداشتند اما طبق پروتکل‌های اعلام شده و برای اطمینان خاطر بیشتر آزمایش و تست‌های لازم از آن‌ها گرفته شد و به قرنطینه فرستاده شدند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ادامه داد: همه مهماندارن این شرکت هواپیمایی در یکی از هتل‌های نزدیک به فرودگاه امام خمینی (ره) قرنطینه شدند و منتظریم تا جواب تست آن‌ها مشخص شود.

به گزارش ایسنا، فیلم‌های زیر از سوی مهمانداران ایران‌ایر گرفته شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

.

انتهای پیام

هدیه‌ یک ساعته به زمین!
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 12 =

دکمه بازگشت به بالا