عدم تحقق بودجه غیرنقد شهرداری به بهانه تغییر قیمتها

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی پس از اتمام جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع پایگاه خبریان با اشاره به عدم برگزاری جلسه هم اندیشی، به شوخی گفت:  امروز جلسه هم اندیشی نداشتیم چراکه  مشکلات شهرداری کمتر شده و مسئله درآمد، واگن،اتوبوس و … حل شده و نیاز به هم اندیشی نداریم.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز گزارش مالی شهرداری توسط خزانه دار قرائت شد، گفت: خزانه  دار گزارش  مالی  ۸ ماهه اول امسال شهرداری تهران را قرائت کرد که نشان از تحقق ۶۲ درصدی بودجه داشت اما باید تا این ماه حدود  بیست هزار میلیارد  تومان درآمد برای شهردای بدست می آمد که تا اینجا حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد شهرداری بوده است که  ۳۸ درصد عقب هستیم .

هاشمی افزود: این عقب ماندگی در حوزه جذب درآمدهای غیرنقد است که شهرداری بهانه تمرکز در تصمیم گیری برای فروش و استفاده از اموال غیرنقد و تغییر قیمتها را مطرح می کند که سبب شده در این حوزه موفق نباشیم.

وی در مورد سرانجام رهاسازی اوراق مشارکت مترو و اتوبوس نیز گفت: در مورد اوراق خبرهای خوبی از سوی معاون حمل و نقل شهرداری شنیدم که گفته اند در حال حل شدن است و اگر کمتر صحبت کنیم، مسئله حل می شود.

انتهای پیام

وعده وزیر کشور برای تامین منابع خرید واگن مترو/بهتر است نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب برگزار شوند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سه =

دکمه بازگشت به بالا