پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار شد

پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار شد

پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل آموزش بنیاد و مدیران کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی با موضوع بررسی و نحوه برگزاری پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست، گفت: با توجه به اهمیت برگزاری جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار، جشنواره پنجم باید با کیفیت و با قوت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.
وی افزود: با توجه به دیدگاه‌های مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی و شرایط موجود کشور و همچنین ادامه روند بیماری کرونا، اداره کل آموزش بنیاد باید نسبت به اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری پنجمین جشنواره در سوم خردادماه سال آینده با همکاری و همفکری ادارات کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی اقدام کند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در پایان تصریح کرد: همچنین لازم است جلسات شورای هماهنگی دستگاه‌های آموزشی به‌منظور اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی و ارائه اعتماد نو به نقل از برنامه‌های تحولی و جدید به‌صورت منظم برگزار شود.
محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه ضمن خوش آمدگویی از تلاش و همکاری مدیران دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد در برگزاری مطلوب چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تقدیر کرد و گزارشی از برگزاری چهار دوره گذشته این جشنواره ارائه داد.
در ادامه هریک از مدیران شاهد و ایثارگر وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه علمیه دیدگاه و نقطه نظرات خود را در خصوص زمان و نحوه اجرای پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار بیان کردند.
انتهای پیام

«کرونا» بگیر، زن نگیر!
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا